Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 7 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10
Druk dan eens op Ctrl+F5 en kijk dan eens wat er gebeurt. Maak je trouwens gebruik van een proxy, of doet je ISP dat toevallig? Ik heb namelijk nergens last van en met mij velen, dus ik denk dat het echt een client-side probleem is.
Tools > Internet Options > Advanced, en dan onder "Browsing" "Disable script debugging" aanzetten. Dan ben je in ieder geval van die irritante foutmeldingen af.
Professioneel Hyves-weigeraar
Na CTRL-F5 is het probleem niet weg, en ik denk ook wel dat het probleem bij mij zit, maar ik weet ff niet waar en er is niets in mijn systeem veranderd 
Bedankt Wouter_Tinus, dan zal ik dat even proberen
Bedankt Wouter_Tinus, dan zal ik dat even proberen
[ Voor 15% gewijzigd door Peter Keller op 14-11-2003 11:01 ]
Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 7 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10
Gooi je cache eens leeg dan en probeer eens een andere browser. Mozilla/Firebird ofzo en kijk dan eens in de Javascript-console of je hetzelfde probleem nog hebt.
Het is misschien niet de oplossing, maar na de tip van Wouter_Tinus ben ik van mijn probs af, dus ik laat het zo.
Bedankt
Bedankt
Pagina: 1