Foutmelding winXP op tweakers

Pagina: 1
Acties:

• Peter Keller
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14
Sinds een aantal dagen krijg ik bij openen van bladzijden op tweakers steeds foutmeldingen. Het lukt me niet om er hier een afbeelding van neer te zetten, laat zich niet kopiëren, maar het is de ingebouwde debugger van Windows. De foutmelding wisselt van syntaxisfout tot ongedefinieerde regel. Heb Windows al opnieuw geïnstalleerd, maar de fout blijft. Het betreft een volledig met alle updates opgeleukte WinXP. Hardware lijkt me nu niet relevant, maar op verzoek noem ik het wel.

Wie o wie?

Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 7 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Druk dan eens op Ctrl+F5 en kijk dan eens wat er gebeurt. Maak je trouwens gebruik van een proxy, of doet je ISP dat toevallig? Ik heb namelijk nergens last van en met mij velen, dus ik denk dat het echt een client-side probleem is.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Tools > Internet Options > Advanced, en dan onder "Browsing" "Disable script debugging" aanzetten. Dan ben je in ieder geval van die irritante foutmeldingen af.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Peter Keller
Na CTRL-F5 is het probleem niet weg, en ik denk ook wel dat het probleem bij mij zit, maar ik weet ff niet waar en er is niets in mijn systeem veranderd 8)7

Bedankt Wouter_Tinus, dan zal ik dat even proberen

[ Voor 15% gewijzigd door Peter Keller op 14-11-2003 11:01 ]

Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 7 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Gooi je cache eens leeg dan en probeer eens een andere browser. Mozilla/Firebird ofzo en kijk dan eens in de Javascript-console of je hetzelfde probleem nog hebt.

• Peter Keller
Het is misschien niet de oplossing, maar na de tip van Wouter_Tinus ben ik van mijn probs af, dus ik laat het zo.
Bedankt

Pagina: 1