Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Staan er niet elders op het moederbord kleine witte tabelletjes afgedrukt met daarop vermeld de jumpersettings
Nope, nergens staat iets bruikbaars... Da's juist 't vreemde...
Wat ik wel te weten ben gekomen: 't is een SIEMENS mobo, slot 1, typenummer probeer ik nog ff achter te komen...
JA! Het is een 1107... Datasheet wel gevonden: hier, maar geen manual. Hier staan dus wel de settings in voor wat er in ZAT, maar niet voor wat er in _zit_...
Wat ik wel te weten ben gekomen: 't is een SIEMENS mobo, slot 1, typenummer probeer ik nog ff achter te komen...
JA! Het is een 1107... Datasheet wel gevonden: hier, maar geen manual. Hier staan dus wel de settings in voor wat er in ZAT, maar niet voor wat er in _zit_...
offtopic:
thnx voor titelchange Balusc
thnx voor titelchange Balusc
[ Voor 43% gewijzigd door Scyth op 14-11-2003 10:39 ]
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Hrmz, heb hier een oud IVR'retje staan, Siemens PII 400.
Zal eens kijken naar type e.d. (er staat in ieder geval zo'n beetje een halve manual op de kast geplakt, dus ff spieken.
)
Wat ik hier zo heb staan mbt clock-speed:
Als je nog het type van dit mobo wil weten zal je even tot morgen moet wachten, ga nu namelijk op één oor.
Zal eens kijken naar type e.d. (er staat in ieder geval zo'n beetje een halve manual op de kast geplakt, dus ff spieken.
Wat ik hier zo heb staan mbt clock-speed:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Clock speed Pentium II with 66 MHz-bus Pentium II Switch 5 Switch 6 Switch 7 Switch 8 266 Mhz on on off on 300 Mhz off on off on 333 Mhz on off off on 366 Mhz off off off on Pentium II with 100 Mhz-bus Pentium II Switch 5 Switch 6 Switch 7 Switch 8 300 Mhz on off on on 350 Mhz off off on on 400 Mhz on on off on 450 Mhz off on off on |
Als je nog het type van dit mobo wil weten zal je even tot morgen moet wachten, ga nu namelijk op één oor.
edit:
Wat ik hier heb staan is het 'D1064' type mammaplank. ( daar het datasheetje van )
Heb nog wat rondgezocht, en vond bij www.fujitsu-siemens.com onder "search" (zoekterm D1107) de volgende manual: deze
Hier staat eigenlijk dezelfde tabel als ik hier postte, dus met de switches die ik hierboven gaf zou het moeten werken (tabel op bovengenoemde link bevat ook nog een paar switches voor celeron trouwens.)
Wat ik hier heb staan is het 'D1064' type mammaplank. ( daar het datasheetje van )
Heb nog wat rondgezocht, en vond bij www.fujitsu-siemens.com onder "search" (zoekterm D1107) de volgende manual: deze
Hier staat eigenlijk dezelfde tabel als ik hier postte, dus met de switches die ik hierboven gaf zou het moeten werken (tabel op bovengenoemde link bevat ook nog een paar switches voor celeron trouwens.)
[ Voor 116% gewijzigd door r0b op 15-11-2003 03:00 . Reden: toevoeging ]