Whatever.
Verwijderd
Lijkt me wel een van de dingen die me slim lijkt.
doet me denken aan een probleem van een medewerker, die belde naar ons op, met de vraag, waarom doet mijn toetsenbord het niet???
bleek: koffie eroverheen, had die hem onder de kraan uitgespoeld, en op de kachel laten drogen ????, vond tie het gek dattie het niet meer deed.
Een nieuw toetsenbord kost toch haast niets, ± 30 tot 40 gulden
doet me denken aan een probleem van een medewerker, die belde naar ons op, met de vraag, waarom doet mijn toetsenbord het niet???
bleek: koffie eroverheen, had die hem onder de kraan uitgespoeld, en op de kachel laten drogen ????, vond tie het gek dattie het niet meer deed.
Een nieuw toetsenbord kost toch haast niets, ± 30 tot 40 gulden
Verwijderd
K'heb het zelf ook gehad, (broertje gedaan) koffie over het toestenbord, heel voorzichtig hebben we hem eerst op laten drogen en daarna met een wattenstaafje met alcohol de troep eraf halen, maar het mocht helaas niet baten.
Toetsenbord van een meier naar de kloten (zo'n multimedia gebakje), maar ik kon wel een nieuwe kopen.
Dus ik vrees het ergste voor je.
Suc6
Feijer
Toetsenbord van een meier naar de kloten (zo'n multimedia gebakje), maar ik kon wel een nieuwe kopen.
Dus ik vrees het ergste voor je.
Suc6
Feijer
Verwijderd
Mag geen probleem zijn. Ramplanken kunnen echt wel wat hebben.
Loop eens met je keyboard onder je arm naar de eerste de beste compuzaak toe.
Als je mazzel hebt, hebben ze daar vast wel een ultrasoon bak.
Gewoon een bak met water waar je je toetsenbord kan inflikkeren, even laten trillen om zo al het vuil e.d. te laten verwijderen, en vervolgens laten drogen.
Heb al meerdere malen dit uitgevoerd en nog nooit problemen mee gehad!
Loop eens met je keyboard onder je arm naar de eerste de beste compuzaak toe.
Als je mazzel hebt, hebben ze daar vast wel een ultrasoon bak.
Gewoon een bak met water waar je je toetsenbord kan inflikkeren, even laten trillen om zo al het vuil e.d. te laten verwijderen, en vervolgens laten drogen.
Heb al meerdere malen dit uitgevoerd en nog nooit problemen mee gehad!
Doet mij denken aan een tijd geleden. Ik heb een heel glas Cola (echte) in één keer in het toetsenbord van mijn draaiend Amiga 500 gegooid. *Knisper knasper lekker*(c) Als een razende de schakelaar op de voeding omgetrapt.Mijn missie was duidelijk.
Ik moet mijn Amiga redden van de verdrinkingsdood........
Gereedschap erbij gepakt:
1 Schroevendraaier, 1 rollen keukenpapier, 1 goed humeur, 1 emmer.
Alle kabels losgetrokken, Amiga op z'n kant... *snif* er liep een dun straaltje cola uit. *snif* Komt dit ooit nog goed.....
Computer open, wonder boven wonder leek er geen cola op het mainbord te zijn gekomen..... Het toestenbord deed echter zijn beste imitatie van een spons
.
flinterdunne lintkabel van toetsenbord voorzichtig losgemaakt. Schroef, schroef..
*poing*
*poing**poing**poing**poing**poing**poing*
100 veertje stuiterden door mijn kamer..
*godverdegodverdegodverdegodver*
Ok. rustig ademhalen...in...uit...in...uit..
Ik op mijn knieën op het langharige tapijt, veertjes zoeken.. *zucht* 1 was echt weg..
Anyway de vellen van mijn toetsenbord schoongemaakt, voorzichtig (bijna..grr) alle veertjes teruggezet, lintkabel aangesloten.
Schroef, schroef. Klaar.
het werkte weer. Ik heb nog 2 jaar van mijn Amiga genoten. We hadden immers een goede band nu, I'd seen her private parts.
In jouw geval zou ik gewoon een nieuw toetsenbord kopen. Kost niks meer
Hamish
Ik moet mijn Amiga redden van de verdrinkingsdood........
Gereedschap erbij gepakt:
1 Schroevendraaier, 1 rollen keukenpapier, 1 goed humeur, 1 emmer.
Alle kabels losgetrokken, Amiga op z'n kant... *snif* er liep een dun straaltje cola uit. *snif* Komt dit ooit nog goed.....
Computer open, wonder boven wonder leek er geen cola op het mainbord te zijn gekomen..... Het toestenbord deed echter zijn beste imitatie van een spons
flinterdunne lintkabel van toetsenbord voorzichtig losgemaakt. Schroef, schroef..
*poing*
*poing**poing**poing**poing**poing**poing*
100 veertje stuiterden door mijn kamer..
*godverdegodverdegodverdegodver*
Ok. rustig ademhalen...in...uit...in...uit..
Ik op mijn knieën op het langharige tapijt, veertjes zoeken.. *zucht* 1 was echt weg..
Anyway de vellen van mijn toetsenbord schoongemaakt, voorzichtig (bijna..grr) alle veertjes teruggezet, lintkabel aangesloten.
Schroef, schroef. Klaar.
het werkte weer. Ik heb nog 2 jaar van mijn Amiga genoten. We hadden immers een goede band nu, I'd seen her private parts.
In jouw geval zou ik gewoon een nieuw toetsenbord kopen. Kost niks meer
Hamish
Als het goed is ligt het toetsenbord nu te drogen. Er ging niet zoveel overheen, maar toch genoeg voor blauwe schermen onder windows en het op hol slaan van de pc speaker...
Whatever.
12,50?? Dan heb je zo'n bagger ding, ik moet een multimedia hebben.
Whatever.
Ik heb het ook al een paar keer gehad. 
Belangrijk is volgens mij dat je zo snel mogelijk het stekkertje uit je kast trekt. Anders heb je kans op kortsluiting, en werkt 'ie helemaal of gedeeltelijk niet meer.
Goed drogen met keukenrol en/of wattenstaafjes, zorgen dat het niet plakt en dat ding weer in elkaar schroeven.
Ik moet zeggen dat hij na een aantal keer de toetsen allemaal eruit te hebben gehaald, hij steeds lekkerder begint te typen.
Belangrijk is volgens mij dat je zo snel mogelijk het stekkertje uit je kast trekt. Anders heb je kans op kortsluiting, en werkt 'ie helemaal of gedeeltelijk niet meer.
Goed drogen met keukenrol en/of wattenstaafjes, zorgen dat het niet plakt en dat ding weer in elkaar schroeven.
Ik moet zeggen dat hij na een aantal keer de toetsen allemaal eruit te hebben gehaald, hij steeds lekkerder begint te typen.
Het toetsenbord ligt nu al sinds 23:00 gister avond te drogen.... lijkt mij lang genoeg....
Whatever.
Multimedia is ook niet alles hoor! Ben blij dat ik er weer af ben. Al die klote drivers die crashen.
Bas
Bas
Tjielp... een vogel.
Verwijderd
Ons mam heeft ook een keer drinken over ons toetsenbord heen gegooid, nadat ik hem helemaal schoongemaakt had en had laten opdrogen (alle onderdelen apart) deed hij het nog niet, dus ik denk dat je een nieuw toetsenbord moet kopen
ik heb nu al 3x cola over dit toetsenbord gehad... met de bak draaiend. niks aan de hand hoor, ik doodleuk (Tijdens het chatten) ff ramplank op de kop gehouden, flink uitschudden, vervolgens beetje droog maken met een oude stofdoek.. tuurlijk voelt ie nog wel plakkerig aan, maar ff de toetsen eruit gehaald, schoongemaakt (jazeker, alles met de puter nog gewoon draaiende, ging intussen zelfs gewoon door met typen) en vervolgens toetsen weer terug gedrukt. helemaal niks aan de hand, alles doet het nog gewoon.. dit is dus al 3x gebeurd, en er is nog altijd geen enkel probleem. ben dan ook een beetje gehecht aan deze ramplank.. vind het een heel fijn plankie 
dus ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet.. ik ging gewoon overal mee door tijdens het schoonmaken
dus ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet.. ik ging gewoon overal mee door tijdens het schoonmaken
hey AcidBURN,
Grappige actie wel, de electronica in je bord zal dus uit de weg van de Cola-stroom gezeten hebben, geluk
Hamish
Grappige actie wel, de electronica in je bord zal dus uit de weg van de Cola-stroom gezeten hebben, geluk
Hamish
Hmmm, als je al die toetsen eruit wilt halen en er weer in wil stoppen mag je wel een voorbeeld hebben hoe alles zat... misschien dan toch een nieuwe kopen om er even naast te hebben
Cola? wie gooit er nou cola in z'n toestenbord?
een tijd geleden een pint over me plank geketst, maar niets aan de hand, alleen bleven er een paar toetsen hangen.
dus ding uit mekaar gesloopt, en dan vind je ergens onderin een soort van beflapje, waar de contacten in zitten, en die was wat gaan corroderen o.i.v. de alcohol. dus de hele zooi onder de kraan, in elkaar gezet, (wel eerst eerst een oud exemplaar er bij gepakt om te kijken welke volgorde dat ook weer is en blijkt dat er dertigduizend types zijn, heel leuk
) en voila, typen als een dolle, dat is wat hij doet. 
pas op met contactspray op de contacten, voor dat je het weet heb je echt een beflap voor de prijs van een multimedia toetsenbord
een tijd geleden een pint over me plank geketst, maar niets aan de hand, alleen bleven er een paar toetsen hangen.
dus ding uit mekaar gesloopt, en dan vind je ergens onderin een soort van beflapje, waar de contacten in zitten, en die was wat gaan corroderen o.i.v. de alcohol. dus de hele zooi onder de kraan, in elkaar gezet, (wel eerst eerst een oud exemplaar er bij gepakt om te kijken welke volgorde dat ook weer is en blijkt dat er dertigduizend types zijn, heel leuk
pas op met contactspray op de contacten, voor dat je het weet heb je echt een beflap voor de prijs van een multimedia toetsenbord
Ik moet zeggen dat mij toetsenbord weer naar behoren werkt!
Whatever.
ik heb toen er 's een keer een halve kop thee over m'n toetsenbord viel hem ook eens na 2 jaar helemaal schoongemaakt. dus helemaal uit elkaar geschroeft, alles goed schoongemaakt.
komt me er daar toch rommel uit! vooral veel koek-kruimels e.d.
maar hij typte daarna weer als een zonnetje
komt me er daar toch rommel uit! vooral veel koek-kruimels e.d.
maar hij typte daarna weer als een zonnetje
This too shall pass
ik heb de conclusie:
als je geluk hebt doet ie het nog, als je pech hebt niet!
zal wel met het merk/type te maken hebben ofzo
als je geluk hebt doet ie het nog, als je pech hebt niet!
zal wel met het merk/type te maken hebben ofzo
Verwijderd
fijn dat ie het weer doet, maar weet misschien iemand waar je een toetzenbord kan kopen zonder zo'n vervelende dildo knop. Nu heb ik nog een oude zonder iets tussen alt en ctrl, maar dadelijk komt er cola of cocaine over en dan doet ie het niet meer..dus waar verkopen ze die oude keyboards ????
My kinda guy.
Ik heb een oude unitron. Geen Windows toetsen, niet in tweeen gegevouwen, niet een cherry-plopje maar een echt IBM-klikje..
Haaaaarg.. love it..
Hamish
die nog steeds erg geilt op zijn eigen toetsenbord...
Ik heb een oude unitron. Geen Windows toetsen, niet in tweeen gegevouwen, niet een cherry-plopje maar een echt IBM-klikje..
Haaaaarg.. love it..
Pagina: 1