Ik heb een Zwarte Dell monitor die 73 Watt verbruikt. Maar hoeveel watt gebruikt deze nu in Standby modus?
Doorgaans is dat tussen de 5 en 20 Watt.
Siditamentis astuentis pactum.
Jep, meestal dichter bij de 5 dan bij de 20. Overigens is 73Watt best wel weinig, is het 15" ofzo? Een beetje 17" scherm gaat al gauw richting de 100W.
Zoek eens naar de specs van de monitor, en anders is bovenstaande schatting het beste wat er te geven is
* Countess vraagt zich af of zijn 22'' monitor meer zuipt als de rest van zijn computer....
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Ik heb 21" monitoren die 100W en 5W gebuiken (getest met een vermogensmeter). Mijn 19" thuis is 85W. Vrij normaal dus.
PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717
Ze geven meestal op dat ie in de standby-modus 3 watt gebruikt (approx uiteraard
)
Als je de handleiding nog hebt: het wordt er meestal in vermeld...
Als je de handleiding nog hebt: het wordt er meestal in vermeld...
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Een 22" monitor kan flink wat zuipen, maar 300 watt zal ie denk ik niet trekken. Het zal meer richting de 150 Watt gaanCountess schreef op 14 november 2003 @ 20:20:
* Countess vraagt zich af of zijn 22'' monitor meer zuipt als de rest van zijn computer....
The devil is in the details.
Als je zeker wilt weten wat het precies moet je gewoon de handleiding geven/aan dell vragen. Dell zou wel moeten weten hoeveel het precies is.
9800X3D | 4090 TUF | 64 GB DDR5 6000
Pagina: 1