Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-11 18:45

jvdb1975

tsja.........

Topicstarter
Hallo,

Mijn printer is kapot en nu moet ik een nieuwe aanschaffen.
Kijkend naar wensen (gescheiden inkttanks, foto's) kom ik uit op de in de titel vermeldde 2 mogelijkheden.
Wat zijn jullie meningen? Welke zou ik moeten nemen? Hebben jullie misschien positieve/negatieve ervaringen met een van de 2?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Canon staat bekend als het merk waarvan de meeste en goede namaak inktcartridges tekoop zijn en waarvan de inkt sowieso goedkoper is. Je print dus het goedkoopst met Canon, dat zou ik wel meenemen in m'n beschouwing. Verder weet ik te weinig van printers om er echt iets over te kunnen zeggen, sorry :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-11 22:02
Grrrrrene schreef op 14 november 2003 @ 10:43:
Canon staat bekend als het merk waarvan de meeste en goede namaak inktcartridges tekoop zijn en waarvan de inkt sowieso goedkoper is. Je print dus het goedkoopst met Canon, dat zou ik wel meenemen in m'n beschouwing. Verder weet ik te weinig van printers om er echt iets over te kunnen zeggen, sorry :)
Canon kan ik je idd zeer aanbevelen. Epson heeft nog wel eens last van dicht zittende spuitgaatjes en later slechte driver ondersteuning. Succes...
Laat het ons effe weten als je het hebt. Ook is de i850 goed en goedkoop te kopen via PriceWatch.

Groet,
Peter "Shaggy" van de Beek.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:34

-ET-

Phone Home

ik heb een Epson C80 staan. Bevalt goed. Kost een hoop geld aan cartridges 4 orginele = 120€ reprint is 70€ ongeveer. Maar het is een goede en snelle printer. Drivers was bij mij geen probleem.

je moet wel kiezen voor beste afdruk kwaliteit want standaard kwaliteit met reprint cartridges streept bij mij nog wel eens.

• jvdb1975

jvdb1975

tsja.........

Topicstarter
Eigenlijk had ik voor de Epson willen gaan, maar kijkend naar alle problemen met de spuitmondjes/chips etc... Neig ik toch meer naar de I560 toe. Ondanks dat deze iets boven mijn budget ligt.

• jvdb1975

jvdb1975

tsja.........

Topicstarter
jvdb1975 schreef op 14 november 2003 @ 19:53:
Eigenlijk had ik voor de Epson willen gaan, maar kijkend naar alle problemen met de spuitmondjes/chips etc... Neig ik toch meer naar de I560 toe. Ondanks dat deze iets boven mijn budget ligt.
deze draad kan dicht! het is de Epson C84 geworden!

Verwijderd

jvdb1975 schreef op 19 februari 2004 @ 20:37:
[...]

deze draad kan dicht! het is de Epson C84 geworden!
feli, heb ik ook.
Ik heb alleen iets sneller beslist :)

• jvdb1975

jvdb1975

tsja.........

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 20:38:
[...]

feli, heb ik ook.
Ik heb alleen iets sneller beslist :)
nou... eerlijk gezegd had ik em al gekocht tijdens de hcc dagen, ik zag alleen deze thread nog in mijn bookmarks staan.... :p

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Waarom l*l je hem dan weer omhaag en laat je hem niet gewoon afzakken? (Het is dat-ie nu al hoog staat, ander had ik niet gereageerd...)
Ik moet zeggen, ik vind een printer ook niet echt een gadget, maar dan kan aan mijn *luxeprobleem* liggen...

Over die printer gesproken:
Ik heb én een Epson (SC670) én een Canon (i560). Met die Epson patronen heb ik geen enkel probleem. Verwisselen is geen punt. Van de Canon heb ik nog geen patronen verwisseld, ik heb hem nog maar net...
De Canon drukt alleen veel sneller in zwart wit. In kleur gaan ze redelijk gelijk op.

[ Voor 13% gewijzigd door DeeD2k2 op 20-02-2004 10:36 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Reageer jij dan ook niet DeeD2k2 ;) Anyhoe, dicht dus :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.