Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Bij mij werkte dat erg goed, ik heb ook een v770 en heb er een coolermaster socket370 fan op geschroeft, loopt nu boven de specs van een viper770 ultra.
Verder heb je hier natuurlijk niets aan, slechts ter info en veel succes met je koelplannen,
Mzzl
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Ik heb de mijne nu op Core 145 Mhz en het geheugen op 170 Mhz zonder actieve koeling.
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Van wat ik van de reviews gelezen heb.. daar mee kan je onderhand nogwel een balkon mee aan je huis vastlijmen.
Dus pas een beetje op.. als het er op zit, komt het er dus ook NIET meer vanaf..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
wel bij een geforce, als je je geheugen ocŽtOp donderdag 07 december 2000 12:06 schreef tsjech het volgende:
Heb gprobeerd, heatsinks+fan op geheugen geen verschil, wordt niet echt warm denk ik
Ja das ook vet! Maareh mijn core loopt nu op 160 (moet veel hoger met nieuwe ding}>) en mem op 200 en dat kan nog hoger*D
En die AS lijm das ook vet, maar das gelijk weer zo duur:(
Ik heb bij 2cooltek in amerika een setje besteld. Daar kun je een combo kopen: arctic silver compound + arctic silver adhesive set voor $26 bij elkaar. Afzonderlijk kosten ze respectievelijk $14 en $15, scheelt dus weer $3.En die AS lijm das ook vet, maar das gelijk weer zo duur:(
Schijnt dat die adhesive ook nog es beter warmte geleidt dan de koelpasta. Ik heb daar gelijk ook maar een FOP38 besteld
Schijnt dat je overklok spullen eerder thuis hebt als je ze in amerika bestelt dan wanneer je ze in nederland bestelt. Ik zie hier in nederland alleen maar dingen staan als: out of stock, wordt verwacht, etc.
Dus.
Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?
dan wordt de laag koelprut wel erg dun, en dat is niet bevorderlijk voor de hitteoverdracht (ook arctic silver heeft namelijk een behoorlijk beroerde hittegeleidingscooficient in vergelijking met je heatsink)Op donderdag 07 december 2000 11:51 schreef GraasGast het volgende:
kan je niet die fragtape in reepjes snijden, opde randen van je chippie plakken, arctic silver in het midden, en erop zetten?
Bedoel je niet erg dik? Je moet de koelprut toch juist altijd zo dun mogelijk aanbrengen..Op maandag 04 december 2000 05:50 schreef aatos het volgende:
[..]
dan wordt de laag koelprut wel erg dun