[OE] "You've got mail" sys:tray icon gaat niet weg

Pagina: 1
Acties:

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 19:09

Padvinder

doet z'n best

Topicstarter
Ik gebruik hier Outlook Express 6.0 (6.00.2800.1123 om precies te zijn :+ ) en dan verschijnt er zo'n leuk envelopje met pijltjes eromheen in m'n systray:

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderbol.demon.nl/gotupload/systrayoe.jpg

Nu gaat dit vaak weg als ik het mailtje in een "preview" venster bekijk... maar soms (zoals nu) niet. Ik moet het mailtje nu echt openen (dus op dubbelklikken, zodat ie opent in een nieuw venster) om 'm weg te krijgen... beetje irritant dus.

Waarom gaat het de ene keer wel weg, en de andere keer niet :?

Ik heb de search gebruikt, maar ik vond geen topics hierover, alleen maar topics van tweakers die OE volledig in hun systray wilden hebben.

Even voor de goede orde: ik wil dus wel dat envelopje zien als ik mail heb, maar het moet ook weer weg...!

[ Voor 89% gewijzigd door Padvinder op 14-11-2003 09:58 ]

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:09

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Heb je niet toevallig de mails gelezen terwijl hij nog aan het ophalen was? Het envelopje hoort weg te gaan als de mailtransfer klaar is, en je daarna 1 unread mailtje heb 'gelezen'.
Een oplossing is om rechtermuisklik op een mailtje te doen, klik 'maak dit ongelezen' (of mark as unread), en daarna het als gelezen laten markeren.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 19:09

Padvinder

doet z'n best

Topicstarter
Trinsec schreef op 14 november 2003 @ 10:48:
Heb je niet toevallig de mails gelezen terwijl hij nog aan het ophalen was? Het envelopje hoort weg te gaan als de mailtransfer klaar is, en je daarna 1 unread mailtje heb 'gelezen'.
Een oplossing is om rechtermuisklik op een mailtje te doen, klik 'maak dit ongelezen' (of mark as unread), en daarna het als gelezen laten markeren.
Ja, maar da's dus nog niet automatisch.

En ik lees de mail pas als alles binnen is... kan het misschien komen door de filters van OE... mail van m'n stage wordt gefilterd naar m'n stagemap, nieuwsbrieven naar hun eigen map, etc... misschien is dat de reden?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb ik ook wel eens op me werk, heb ook toevallig mappen gemaakt.

Is gewoon dat je als je een nieuwe mail krijgt je dan te snel op de mail klikt ofzo, blijft die in de tray staan.

Gare zooi