Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Wellicht heb je last van spyware ofzo. Komt wel vaker voor.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
De sites waar we niet op kunnen komen bevatten ongeveer de helft van alles wat we normaal bezoeken. Een erg groot deel dus waaronder een behoorlijk deel hele bekende sites, onbekende sites en bijvoorbeeld de update voor virusscanners e.d.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Zo ja, check settings pc's/router (DHCP/WINS/DNS etc.)
Zo nee, probeer of je op de servicepagina van je ISP kunt komen om te zien of je de enige bent, mogelijk ligt de storing bij hun (jaren terug eens gehad met HetNet-56K, vooral overzeese sites waren -tijdelijk- onbereikbaar)
Probeer dus eens een nieuwere firmware op de router te zetten...
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
P.S. Waarom is in godsnaam de standaard DNS server zo ongelooflijk niet-up-to-date?
[ Voor 55% gewijzigd door TRG op 14-11-2003 14:10 ]
Welke ISP heb je, welke DNS-server was outdated, welke heb je nu?TRG schreef op 14 november 2003 @ 14:09:
Andere DNS server, probleem opgelost!
P.S. Waarom is in godsnaam de standaard DNS server zo ongelooflijk niet-up-to-date?
Altijd handig voor anderen die de search gebruiken denk ik...
De DNS server die ik kreeg was als ik het goed heb 10.0.0.150 (als ik deze nu gebruik kom ik bij precies dezelfde sites er niet op, en kan ik dus ook niet pingen.
Ik heb nu de server van de tue 131.155.139.140
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Mxstream -> KPN ADSL;TRG schreef op 18 november 2003 @ 00:12:
ISP is Mxstream ADSL
De DNS server die ik kreeg was als ik het goed heb 10.0.0.150 (als ik deze nu gebruik kom ik bij precies dezelfde sites er niet op, en kan ik dus ook niet pingen.
Ik heb nu de server van de tue 131.155.139.140
is geen provider. Slechts het ADSL-netwerk.
10.0.0.150 is een non-routable IP, dus alleen voor intern te gebruiken en is overigens het standaard IP van KPN ADSL die je instelt op je client.
Mocht je xs4all hebben zijn je DNS-adressen 194.109.6.66 en 194.109.9.99
Op www.bruring.com vind je een hele lijst van alle KPN ADSL Providers
Ah zo, zo komt mijn onervarenheid op dit gebied dan toch boven water.The Conman schreef op 18 november 2003 @ 02:52:
[...]
Mxstream -> KPN ADSL;
is geen provider. Slechts het ADSL-netwerk.
De ISP zal in dat geval dan wel Planet Internet moeten zijn, dit is de provider.
Ok bedankt voor die bruring.com link10.0.0.150 is een non-routable IP, dus alleen voor intern te gebruiken en is overigens het standaard IP van KPN ADSL die je instelt op je client.
Mocht je xs4all hebben zijn je DNS-adressen 194.109.6.66 en 194.109.9.99
Op www.bruring.com vind je een hele lijst van alle KPN ADSL Providers