PNG Second Edition

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nieuws: 'Tweede editie' PNG-formaat binnenkort mogelijk standaard

Staat lekker schots en scheef, genoeg werk te doen voor jullie. Ik kan eventueel backup geven, maar het liefst zo min mogelijk aangezien ik er al gereageerd heb. Kom ik meteen bij mijn eerste 'bezwaar': deze reactie staat onterecht op de plus twee. Dit moet in mijn ogen namelijk lager, het liefst richting de nul offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin Vreuls schreef op 14 november 2003 @ 00:59:
nieuws: 'Tweede editie' PNG-formaat binnenkort mogelijk standaard

Staat lekker schots en scheef, genoeg werk te doen voor jullie. Ik kan eventueel backup geven, maar het liefst zo min mogelijk aangezien ik er al gereageerd heb. Kom ik meteen bij mijn eerste 'bezwaar': deze reactie staat onterecht op de plus twee. Dit moet in mijn ogen namelijk lager, het liefst richting de nul offtopic.
Die link die gepost moet worden is wel handig, want dan kunnen de mensen met hun eigen browser kijken hoe het met PNG zit. Het screenshot laat namelijk een brakke versie zien, maar niet hoe het hoort of in de praktijk is. Het is niet helemaal ontopic, omdat het niets te maken heeft met PNG versie 2, maar daar meldt het bericht zelf ook niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het screenshot geeft de fout aan in Internet Explorer en is net na het maken van het screenshot vervangen door een afbeelding zonder alpha transparancy waardoor IE wel de pc correct weergeeft. Wat ik post heeft weldegelijk te maken met PNG2, want in PNG2 worden de fouten eruit gesloopt die in PNG1 aanwezig zijn en een daarvan stip ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Door gewandeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:18
Zo wat een geouwehoer over "IE is vet goed en iedereen gebruikt het!" vs "Maar Mozilla houdt zich aan de standaarden". Lijkt me aardig off topic, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Kheldar schreef op 14 november 2003 @ 01:51:
Zo wat een geouwehoer over "IE is vet goed en iedereen gebruikt het!" vs "Maar Mozilla houdt zich aan de standaarden". Lijkt me aardig off topic, niet?
nogal, die heb ik gisteravond al naar overbodig of dubbel geknald. eeuwig flamen op IE hoeft imho niet :)
Pagina: 1