Nero write speed kan niet omlaag?

Pagina: 1
Acties:

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

Topicstarter
Ik heb een LG 52*32*52 brander, en ik heb er al succesvol mee gebrand, nix aan de hand dus.
Maar laatst wilde ik een audio cd branden op 52 speed, kreeg ik ergens op het einde een error, naja kan gebeuren. maar nu wil ik weer iets branden, cd-rom (ISO), en nu kan ik de write speed niet meer omlaag gooien!! De enige optie is 52x (7.800 Kb/s). Ik kan bij audio de read speed op alles zetten wat ik wil, maar ook daar kan de write speed niet omlaag!

Ik doe vast iets fout, en ik heb vast iets aangeklikt wat ik niet mag aanklikken, maar ik zie niet wat! iemand een idee?

En zo is het!

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 16:11
Ook al gekeken in de opties voordat je gaat branden? en anders meot je et ff reinstallen (eerst alles eraf en dan alles er weer op)

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 21:36
Welke versie van Nero heb je?

Verwijderd

Dat klinkt als een bekend probleem.

Dat heb ik ook gehad alleen ik heb een lite-on 52 speed brander.

Ik heb gewoon de nieuwe versie van nero gehaald 6.0 mijn probleem werdt daar opgelost.

Ik had nero 5.0 daar kreeg ik die problemen mee zelfs zo dat me pc zelfs spontaan ging rebooten bij audio branden.

Max speed voor audio branden raad ik je aan op 32 X te houden en niet sneller.

op 48 speed loopt het vaak mis dus hou ik het bij 32 X.

ISO branden Gaat ook niet op 52 X ook max op 32 X vanwege de buffergrootte ofzo iets had ik van iemand gehoord.

Alleen bij mijn Nero 5.0 kon ik ook niks meer doen dan op 52X met ISO en ik kreeg hetzelfs met AUDIO zo :(

Dus NEro 6.0 was de beste optie :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 12:41 ]

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

Topicstarter
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het goed gekomen is, maar uiteindelijk doettie het weer, alle snelheden kunnen weer gekozen worden.

Het jammerlijk is dat ik het al vaker heb gehad (met 6 ook) en toen had ik gereinstalled en deed hij het weer, maar ik lijk er dus geen controle over te hebben, het komt en gaat af en toe! :? En das dus jammer want het is idd beter om op lagere snelheden te branden! tis trouwens 6.0.0.0

maar inmiddels doettie het weer, en kzet hem gewoon nooit meer op 52x :P

En zo is het!