-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Yep. Staat in je handleiding van je mobo.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
niet in alle handleidingen, want je moet manual rev. 1.03 hebben. Heb je die niet, kijk even op de asus site !
heb zelf rev 1.02, en daar zitten die blauwe schaklelaartjes ook al op :0
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
maar in je handleiding staat niks over de multiplier (pas bij rev 1.03)heb zelf rev 1.02, en daar zitten die blauwe schaklelaartjes ook al op
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Bij mij zitten die blauwe schakelaartjes er ook op. Ik heb dacht ik ook versie 1.02
Maar wat kun je hier precies mee ??
Verwijderd
overclocken!Op vrijdag 08 december 2000 00:30 schreef Smarron het volgende:
Bij mij zitten die blauwe schakelaartjes er ook op. Ik heb dacht ik ook versie 1.02
Jah, dat had ik al begrepen...
Maar je moet dus een aantal van die schakelaartjes veranderen?
Dus je gaat overclocken via het MB?
Wat gebeurt er dan precies wat niet met je processor gebeurt en is dit minder schadelijk dan via de processor ??
Maar je moet dus een aantal van die schakelaartjes veranderen?
Dus je gaat overclocken via het MB?
Wat gebeurt er dan precies wat niet met je processor gebeurt en is dit minder schadelijk dan via de processor ??
Volgens mij zitten op alle asus a7v mb dipswitches, het kleine blokje met 3 switches. Maar alleen op de modellen zonder onboard sound zitten de multiplier switches en dat zijn de grotere met 6 switches.
Dacht ik.
Dacht ik.
Verwijderd
Ok nu gaan jullie te ver. Ik heb ook revisie 1.02 en bios update versie 1.004 nog wat en ook nog es switches, hij doet het nog steeds goed. maar nou weet dus niemand zonder revisie 1.03 en de handleiding van 1.03 dat er iets te veranderen valt aan deze switches sodat ie clocked kan worden op een juiste manier. Ja van het internet afhalen werkt altijd. En inderdaad het zijn er 10. En ik heb A7V zonder sound. En een vraagje, wat is dat groene spul op mijn processor. Heb zelf een Thunderbird@ 800MHZ. enne,
Verwijderd
als je een moederbord heeft met dipswitsjes dan moet eens goed naar je bord kijken, het staat ook op het bord zelf hoe je de switsjes moet zetten.
Weet iemand misschien waar het revisie nummer staat, ik heb al wel eens gekeken maar ik kan hem niet echt vinden.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Verwijderd
Staat tussen je laatste 2 PCI sloten.Op zondag 10 december 2000 21:26 schreef Coenen het volgende:
Weet iemand misschien waar het revisie nummer staat, ik heb al wel eens gekeken maar ik kan hem niet echt vinden.
Alvast bedankt
Pagina: 1