Ik heb de eerste keer dat ik FS2004 speelde nergens last van gehad en ik kon het spel met redelijk hoge kwaliteit nog vloeiend spelen. Maar sinds kort (ik weet niet sinds wanneer) krijg ik ineens de melding dat ik te weinig videogeheugen heb en dat hij op software matige modus overgaat.

Klik^
Specs;
AMD 2400+
1024MB DDR 2700
Club3D GeForce3 Ti200 64MB DDR
volgens de site van FS zijn hiermee de minimale specs ruim overschreden dus dat lijkt me geen probleem. En aangezien hij het wel vlekkeloos heeft gedaan snap ik dus niet dat hij het niet meer doet.
Ik heb de directX instellingen getest (run-> dxdiag) en die kwamen allemaal goed uit, ik heb directx9
Ik heb ook de laatste drivers voor mn kaart voor zover ik weet.
Is er iemand die me kan vertellen wat hier misgaat?
Wat er eventueel mis zou kunnen gaan is dat hij de 2e videokaart waar mn default monitor op staat zou proberen te pakken, en dat is inderdaad geen al te beste kaart. Maar het lijkt me stug want elk ander spel pakt gewoon mn GeForce.

Klik^
Specs;
AMD 2400+
1024MB DDR 2700
Club3D GeForce3 Ti200 64MB DDR
volgens de site van FS zijn hiermee de minimale specs ruim overschreden dus dat lijkt me geen probleem. En aangezien hij het wel vlekkeloos heeft gedaan snap ik dus niet dat hij het niet meer doet.
Ik heb de directX instellingen getest (run-> dxdiag) en die kwamen allemaal goed uit, ik heb directx9
Ik heb ook de laatste drivers voor mn kaart voor zover ik weet.
Is er iemand die me kan vertellen wat hier misgaat?
Wat er eventueel mis zou kunnen gaan is dat hij de 2e videokaart waar mn default monitor op staat zou proberen te pakken, en dat is inderdaad geen al te beste kaart. Maar het lijkt me stug want elk ander spel pakt gewoon mn GeForce.
Connaisseur des femmes