[FS2004] ondersteunt videokaart niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 13:19

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Ik heb de eerste keer dat ik FS2004 speelde nergens last van gehad en ik kon het spel met redelijk hoge kwaliteit nog vloeiend spelen. Maar sinds kort (ik weet niet sinds wanneer) krijg ik ineens de melding dat ik te weinig videogeheugen heb en dat hij op software matige modus overgaat.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/fserror.jpg
Klik^

Specs;
AMD 2400+
1024MB DDR 2700
Club3D GeForce3 Ti200 64MB DDR

volgens de site van FS zijn hiermee de minimale specs ruim overschreden dus dat lijkt me geen probleem. En aangezien hij het wel vlekkeloos heeft gedaan snap ik dus niet dat hij het niet meer doet.

Ik heb de directX instellingen getest (run-> dxdiag) en die kwamen allemaal goed uit, ik heb directx9

Ik heb ook de laatste drivers voor mn kaart voor zover ik weet.
Is er iemand die me kan vertellen wat hier misgaat?

Wat er eventueel mis zou kunnen gaan is dat hij de 2e videokaart waar mn default monitor op staat zou proberen te pakken, en dat is inderdaad geen al te beste kaart. Maar het lijkt me stug want elk ander spel pakt gewoon mn GeForce.

Connaisseur des femmes

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:13
Ik zou zeggen zou je die 2 kaart helemaal uit kunnen zetten in je bios.
Want het lijkt me wel een probroblem met die kaart.

Kijk gewoon even in FS welke kaart hij pakt.
Maar waarom vraagje dit hier in en niet in het grote FS2004 topic daar zouden ze je veel sneller kunnen helpen.

[rml][ FS2002/2004] Vragen en mooiste screenshots, deel 62[/rml]

Maar probeer gewoon even wat uit met die 2de kaart .

Want ik heb vaak klachten van mensen die een vaste Video kaart op hun Mobo hebben zitten en er 1 naast hebben , problemen na problemen.

Daarom raad ik je aan om gewoon helemaal dat ding uit te zetten in je bios .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 13:19

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Blackhole schreef op 13 november 2003 @ 23:01:
Ik zou zeggen zou je die 2 kaart helemaal uit kunnen zetten in je bios.
Want het lijkt me wel een probroblem met die kaart.

Kijk gewoon even in FS welke kaart hij pakt.
Maar waarom vraagje dit hier in en niet in het grote FS2004 topic daar zouden ze je veel sneller kunnen helpen.

[rml][ FS2002/2004] Vragen en mooiste screenshots, deel 62[/rml]

Maar probeer gewoon even wat uit met die 2de kaart .

Want ik heb vaak klachten van mensen die een vaste Video kaart op hun Mobo hebben zitten en er 1 naast hebben , problemen na problemen.

Daarom raad ik je aan om gewoon helemaal dat ding uit te zetten in je bios .
Als ik elke keer dat ik FS opstart mn kaart uit moet gaan zetten word ik daar niet vrolijker op. Het is wel fijn als ik gewoon mn 2e monitor zou kunnen blijven gebruiken. Maar goed ik zal het morgen toch maar eens proberen.

De reden trouwens dat hij niet in SGD staat is omdat daar volgens mij meer vragen zijn van waar haal je die en die skin en hoe gebruik ik het kompas :)

Connaisseur des femmes

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:13
Gulli schreef op 14 november 2003 @ 01:22:
[...]
Als ik elke keer dat ik FS opstart mn kaart uit moet gaan zetten word ik daar niet vrolijker op. Het is wel fijn als ik gewoon mn 2e monitor zou kunnen blijven gebruiken. Maar goed ik zal het morgen toch maar eens proberen.

De reden trouwens dat hij niet in SGD staat is omdat daar volgens mij meer vragen zijn van waar haal je die en die skin en hoe gebruik ik het kompas :)
Nee hoor daarin wordt alles besproken over het FS gebeuren.
Zo wel drivers, video kaarten :) , online vliegen, NAV, en noem het maar op.

Dus gewoon echt alles wat maar maar met FS temaken heeft , kan daarin .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB