Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kleur(code) chieftec dx-01sld (front)

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rimshim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 09:13
Ik ben al een tijdje op zoek naar de juiste kleur(code) voor deze kast. Ik heb al een keer (bijna) wat schade proberen te verwijderen met een kleur die mij leek overeenkomen gelukkig eerst getest :) Nu vroeg ik mij af of iemand hier misschien wat meer weet over de kleurcodes of waar ik ze eventueel kan vinden?

Alvast bedankt
Greetz Rimshim

Verwijderd

Rimshim schreef op 13 november 2003 @ 21:53:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de juiste kleur(code) voor deze kast. Ik heb al een keer (bijna) wat schade proberen te verwijderen met een kleur die mij leek overeenkomen gelukkig eerst getest :) Nu vroeg ik mij af of iemand hier misschien wat meer weet over de kleurcodes of waar ik ze eventueel kan vinden?

Alvast bedankt
Greetz Rimshim
ik zou zeggen(wat ik ook heb gedaan met mijn cd frontje overspuiten) neem je onderdeel mee naar de praxis ofzo, en vraag wleke kleur het is.
die mensen weten het wel, en anders zeg je gewoon dat je terug komt als het niet goed is :p of je spuit het hele vlak, zie je niks van...

• Rimshim
Praxis hmm goe id :D dat kan als niemand het weet dan ga ik dat cker doen :)

Bedankt

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 21:55:
[...]

ik zou zeggen(wat ik ook heb gedaan met mijn cd frontje overspuiten) neem je onderdeel mee naar de praxis ofzo, en vraag wleke kleur het is.
die mensen weten het wel, en anders zeg je gewoon dat je terug komt als het niet goed is :p of je spuit het hele vlak, zie je niks van...
[noflame intend]kleurcodes bij de praxis herkennen... hoogstens scannen. en teruggaan met gemengde verf gaat alvast niet... [/noflame intend]

Het idee opzich is wel goed maar niet iedere bouwmarkt kan kleuren scannen, en ik kan je vertellen uit ervaring dat een kleur vergelijken zonder scanner je toch zelf moet doen omdat ieder oog anders naar een kleur(verschil) kijkt

en remember als je mengt en de kleur is goed dat je het kleurnummer ergens bewaard want dat wordt vaak vergeten

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Verwijderd

met kleuren mengen wordt het moeilijk ja.. ik hield mijn frontje gewoon naast de dop van de spuitbus. Dacht dat het om spuitbussen ging.. suc6 verder!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
ik geef je weinig kans. wat je nog kan doen is een 5,25" frontje in de originele kleur meenemen naar een verfhandel/bouwmarkt waar ze verf kunnen mengen.

op casejunkies is er ook al zon discussie geweest, en we hebben Chieftec toen gemaild welke RAL nummers ze gebruiken voor hun cases. maar helaas gebruiken ze deze codering dus niet, en ze konden ook niet exact zeggen welke kleur ze op hun cases spuiten ;(

de exacte kleur zal je niet via chieftec kunnen krijgen helaas...

Mn 3D printer blogje..

• den 150
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
2. The exact pantone colour code no. is:

white: 414 C black: 446 C blue: 2758 C silver: 877 C

yellow: 606 C green: 364 C purple: 5185 C brown: 491 C
Na 5 minuutjes checken op chieftec site duitsland.
Hail me _/-\o_

Verwijderd

Nu nog de Amerikaanse PMS kleurcode omrekenen/omzetten naar de Europese standaard.

http://chieftec.rubikon.com.pl/faq/@page=faq&language=uk&id=3.htm

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 18:27 ]

• Rimshim
Hmm stom van me ik heb alleen op chieftec.nl en .com gekeken kon ik nie echt iets vinden. Ik denk wel dat ik er met deze info kom ;)

Onwijs bedankt allemaal
Greetz Rimshim

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:14

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Kan deze helpen?
http://www.finishing.com/111/68.html
Hm, geen antwoord in die vraag...
http://www.macfreak.org/c...pic.cgi?forum=9&topic=233
Deze vertelt er ook wat over... maar het antwoord is er niet

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1