Logitech Z-560 Defect en terug gebracht..maar uit productie?

Pagina: 1
Acties:

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hellow,

ben al een tijdje trotse eigenaar van een Z-560 speakersysteem van Logitech.
geweldig setje! maar gisteren deed ik mijn geluid aan, en begon het te kraken als een gek wanneer ik draai aan de controller. laat ik de controller los, dan heb ik weer perfect geluid. tik ik de controller ook maar iets aan, dan komt alle geluid plotseling of uit de voorste boxen, of uit de achterste boxen. :/

mij leek het dus dat de speakercontroller defect is. meteen de winkel gebelt en ze zeiden dat ze het hele setje nodig hadden, want ze gaan deze terug sturen. zo gezegd zo gedaan. netjes in doos gepakt etc. :*)

maar nu.. ik hoorde van de funprice medewerker dat de Z-560 niet meer wordt gemaakt in productie. kan iemand mij vertellen of dit waar is?
en wat wordt er dan met mijn setje gedaan? geruild tegen een andere set die slechter of beter is? of wordt deze gewoon gerepareerd? ik heb namelijk in een aantal topic's gelezen dat de oude set wordt vervangen door een betere... :*) maarja..kan iemand hier dat bevestigen?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-02 17:51
Als'ie er nog garantie op zit, wordt'ie door de fabriek/importeur gefixed/omgeruild. Lijkt me duidelijk..

• rikgoodhart
  • Niet online
Raymond schreef op 13 november 2003 @ 21:48:
Als'ie er nog garantie op zit, wordt'ie door de fabriek/importeur gefixed/omgeruild. Lijkt me duidelijk..
omgeruild.. ja maar hier staat de post die ik bedoel:
Door D4Skunk - Wednesday 20 August 2003 16:54

Heb sinds een paar dagen ook een nieuw setje van Logitech : de Z560.
Ik had daarvoor zo'n xtrusio DSR-100, en toen die bleek defect te zijn, melde Logitech support me dat ze deze niet meer maakten, maar ze me een "evenwaardige" set gingen opsturen (100 W RMS naar 400 W RMS !!!! ).

10 op 10 voor Logitech Support.
nog andere mensen die ook en Z-560 hebben omgeruild en bijvoorbeeld een Z-680 kregen?

[ Voor 4% gewijzigd door rikgoodhart op 13-11-2003 21:50 ]

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:24
Ik zie bij mijn distributeur nog vrolijk Z-560 op voorraad staan. Ze worden dus in ieder geval nog geleverd, al wil dat niet betekenen dat ze ook nog geproduceerd worden. Probeer gewoon wat te regelen met funprice, een mooi z680 setje met een paar euri bijbetaling is natuurlijk best leuk! :)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-02 20:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Als je nog garantie hebt, moeten ze de set omruilen/repareren voor een gelijke set of een gelijk waardige en als dat niet mogelijk is zullen ze je een set van 1 model hoger moeten aanbieden.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:26

dlmh

Lo-Fi

_Dune_ schreef op 14 november 2003 @ 09:54:
Als je nog garantie hebt, moeten ze de set omruilen/repareren voor een gelijke set of een gelijk waardige en als dat niet mogelijk is zullen ze je een set van 1 model hoger moeten aanbieden.
Maar niet voor dezelfde prijs!!! Je betaalt het verschil tussen de dagwaarde van de 560 en het andere model...

Als je geluidskaart 5.1 ondersteunt is de 680 een "leuke" vervanger :P

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• rikgoodhart
  • Niet online
SerialThrillaZ schreef op 14 november 2003 @ 09:58:
[...]

Maar niet voor dezelfde prijs!!! Je betaalt het verschil tussen de dagwaarde van de 560 en het andere model...

Als je geluidskaart 5.1 ondersteunt is de 680 een "leuke" vervanger :P
hmm...et setje is al opgestuurd via funprice. ik zal het eens voorstellen mocht er dezelfde terug komen, maar dan nieuw in doos.

mischien dat ze et doen?

[ Voor 5% gewijzigd door rikgoodhart op 14-11-2003 16:12 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij is dat gewoon slecht contact in je speaker/versterker aansturing. Misschien met wat contactspray dat het probleem weg is. Zou natuurlijk niet mogen maar toch.

Thuis nu die logitech Z-3, mooi setje hoor werkt toppie
-offtopic-

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Zou natuurlijk niet mogen maar toch.
Dat hangt van de vochtigheid in de ruimte en de gebruiksintensiteit af. :)
Dus het kan altijd wel. :)

Senile! Senile Oekaki

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

rikgoodhart schreef op 14 november 2003 @ 16:12:
[...]

hmm...et setje is al opgestuurd via funprice. ik zal het eens voorstellen mocht er dezelfde terug komen, maar dan nieuw in doos.

mischien dat ze et doen?
Ik denk et niet :P

Dan zou je gewoon een goeie set terugkrijgen, dus waarom zou funprice die dan gaan ruilen. Gewoon even afwachten, je zal iig weer een werkende set terugkrijgen (mits je nog garantie had, maar ik neem aan van wel), met een beetje mazzel krijg je een nieuwe en betere, maar ik zou er niet op rekenen.

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Pagina: 1