computerkast voor buiten (2)

Pagina: 1
Acties:

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik zoek een computerkast die ik buiten kan plaatsen, die dus waterdicht is.

Er moeten wat stopcontacten in komen, en een computer (zonder kast). Ik bedoel dus van die wijkverdeelkasten van de televisie. us van die kasten die ook bij grote verkeerskruisingen staan, waar de verkeerslichten in geregeld worden. Maar dan in het klein. Weet iemand waar je die kunt kopen?

Als het morgen licht is zal ik wel een foto maken, nu is het wat te donker 8)7

Steam

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt me dat dat het makkelijkst zelf te maken is.. of anders (creatief :P) een duiventil ofzo.

Je bedoelt van die kleine rechthoekige grijze kastjes? Of begrijp ik je omschrijving nu helemaal verkeerd :?

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:44
Pollewob schreef op 13 november 2003 @ 21:31:
Lijkt me dat dat het makkelijkst zelf te maken is.. of anders (creatief :P) een duiventil ofzo.

Je bedoelt van die kleine rechthoekige grijze kastjes? Of begrijp ik je omschrijving nu helemaal verkeerd :?
mja, die grijze kastjes bedoeld ie, van de tv en radio aansluiting enzo

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Falskdansker
  • Niet online
ja die bedoel ik :)

Steam

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-05 21:03
Mischien is er wel 1 te koop op marktplaats.nl .En anders gewoon zelf maken.

offtopic:
Ooke een optie jat er één

Verwijderd

(benieuwd!)

Waar wil je het voor gebruiken?

Verwijderd

sloop de eerste beste die je tegen komt gewoon uit de grond , gewone zeggen dat er een storing in zit ;). Nee ff serieus is het geen optie om een afdakje boven je pc kast te maken ??

edit:
tiepvout

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 21:52 ]

• Falskdansker
  • Niet online
nee, niet als ik hem midden in de tuin wil plaatsen (afdakje staat zo lelijk)

Steam

Verwijderd

Wat d8 je om ff te kijken op de TU (technische Unie) Site daar kan je dat soort kastjes wel kopen maar ik weet niet of er ook particulieren kunnen kopen maar dan moet je iemand zoeken die een bedrijfje heet of zo....

www.tu.nl

Verwijderd

Technische Unie verkoopt dat soort kasten
Hou rekening dat er een betonnen sokkel bijhoort
Tevens rekening houden met spinrag in zo'n kast maar het belangrijkste nog dat je kastverwarming zal moeten plaatsen
De kasten zijn spatwaterdicht maar vochtvorming blijf je houden in zo'n kast
Weet niet waarom je dit in tuin wil zetten maar indien mogelijk dan is het beter om PC te plaatsen in een verwarmde schuur of garage en dan met kabels de tuin in
dmv een RS 232 of 485 buslijn kun je ook veel dingen realiseren ( dus COM poorten)
Vandaar dat ik benieuwd ben van reden een pc te plaatsen in tuin

• Falskdansker
  • Niet online
Dat is nogal ingewikkeld uit te leggen, het komt erop neer dat ik in mijn tuin een landingsbaan en helipad wil maken (miniatuur) voor mijn bestuurbare vliegtuig en heli, maar waarschijnlijk gaat dat toch niet door, geld :)

Steam

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Je mag toch niet overal met afstandbestuurbare vliegtuigjes en heli's vliegen?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

maakt de computer zelf niet genoeg warmte tegen condens-vorming (er van uit gaande dat hij 24/7 aan staat.

Verwijderd

<offtopic>

Klinkt een beetje als een luchtkasteel.
Geboortedatum Monday 15 August 1988
Hoe wil jij die hobby gaan bekostigen van een krantenwijk? :Y)
Heb je die heli en rc plane al?

Je hebt wel een dubbele achternaam, dus dat kan betekenen dat pappie e.e.a. cadeau doet...

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 17:01
www.rittal.nl daar hebben ze kasten voor buiten.
Zij maken ook de kasten voor de ptt enzo

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 15:54:
<offtopic>

[...]

Hoe wil jij die hobby gaan bekostigen van een krantenwijk? :Y)

Je hebt wel een dubbele achternaam, dus dat kan betekenen dat pappie e.e.a. cadeau doet...
offtopic:
Sorry, maar wat een 'minder leuke' reply 8)7. Waarschijnlijk hoeft de topic starter niet te alleen te leven van zijn krantenwijk, zoals de meeste jongeren, waaronder ik ;). Een dubbele achternaam kan betekenen dat pappie het e.e.a. kado doet, beetje, naar mijn inziens een 'minder leuke' opmerking, en het voegt niets toe aan het topic. Als je dan al off-topic wenst te gaan, voeg daarna dan nog wat on-topic toe :>

Wil je dan met die pc buiten je hele vliegveld gaan besturen? Opzich leuk idee... Kan je dan niet beter achter je raam een pc zetten? Met een kabeltje naar je landingsbaan? Of hoe zit dat nou precies?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 19:57 ]

• Falskdansker
  • Niet online
<offtopic>
is het ook :'(
ik zit soms te dagdromen...
offtopic:
meestal tijdens aardrijkskunde :P
<offtopic>
nee
= dood

[ Voor 10% gewijzigd door Falskdansker op 22-11-2003 21:40 ]

Steam

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:24
bouw er gewoon een paraplu op :P
Pagina: 1