Toon posts:

No signal met onboard A7N8X-VM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een nieuw mobo gekocht, een ASUS A7N8X-VM met onboard een Geforce 4 MX ism een nForce 2 mobo maar ik krijg niks uit de VGA connector (buiten een no signal boodschap). Als ik er een pci kaartje insteek werkt dit. Alle andere functies lijken te werken.
De BIOS resetten wil ook niet helpen. Er zijn geen andere jumpers mbt dit probleem aanwezig.
De search biedt ook geen antwoord op mijn vraag.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Heb je vanuit het BIOS het onboard VGA wel aangezet?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
De optie werd uiteraard ook aangezet in de BIOS.
Wat ik nu wel zie is dat hij de optie niet wil onthouden, ook na het saven in de bios. Bij het herstarten wil het die uitgang toch niet gebruiken

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 21:24 ]

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Probeer eens het volgende:

Steek een losse videokaart in de computer en zet vanuit het BIOS de onboard videokaart aan. Sla deze instelling op en zet de computer uit. Haal nu de losse videokaart uit de computer en sluit de monitor aan op die ingebouwde videochip. Werkt dat wel?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Heb er reeds een pci vga kaartje in gestoken en dat werkt zoals verwacht wel goed. Dan de settings goedzetten lukt ook maar er komt geen beeld uit die onboard connector. Ik heb nog een tweede systeem staan, identiek, en daar werkt het zonder iets aan de instellingen te veranderen.