Ik kan niet automatisch meer " boven de e krijgen (ë), nadat ik intyp "e. Dit geld ook voor de andere letters. Vroeger, onder win98 kon dat wel.
Dit probleem hebben veel meer mensen op tweakers. De veelgenoemde oplossing via de search en de FaQ is toetsenbordsettings van VS Int naar VS veranderen.
Bij mij helpt dit niet.
Via google & knowledgebase kom ik ook niet erg ver, maar dat komt omdat ik deze functie niet weet te benoemen! Dus als iemand weet hoe de functie heet ( typ "e --> ë) zou ik al wat verder komen.
Even wat specs over mijn PC:
*Windows XP UK professional, SP 1 gedownload + alle essentiële updates
* clean install vorige week, nu actieve programma's: mcafee virusscanner, msn, K9 spamfilter, intellisync, winamp en nview. Verder geïnstalleerd: office, nero, kazaa lite ++, adobe reader, etc ;-)
*Mijn language-settings staan nu zo: plaatje
Zowel de UK als US taal doet het niet. Het werkt niet onder Word, kladblok, IE etc.
* Toetsenbord is een 7 jaar oude Cherry (PS/2), 1 van de eerste met een windows-knop.
* Toetsenbord driver = Standard 101/102-key or Microsoft natural ps/2 Keyboard
*Asus A7M266 moederbord + 1400 Mhz thunderbird
Dit probleem hebben veel meer mensen op tweakers. De veelgenoemde oplossing via de search en de FaQ is toetsenbordsettings van VS Int naar VS veranderen.
Bij mij helpt dit niet.
Via google & knowledgebase kom ik ook niet erg ver, maar dat komt omdat ik deze functie niet weet te benoemen! Dus als iemand weet hoe de functie heet ( typ "e --> ë) zou ik al wat verder komen.
Even wat specs over mijn PC:
*Windows XP UK professional, SP 1 gedownload + alle essentiële updates
* clean install vorige week, nu actieve programma's: mcafee virusscanner, msn, K9 spamfilter, intellisync, winamp en nview. Verder geïnstalleerd: office, nero, kazaa lite ++, adobe reader, etc ;-)
*Mijn language-settings staan nu zo: plaatje
Zowel de UK als US taal doet het niet. Het werkt niet onder Word, kladblok, IE etc.
* Toetsenbord is een 7 jaar oude Cherry (PS/2), 1 van de eerste met een windows-knop.
* Toetsenbord driver = Standard 101/102-key or Microsoft natural ps/2 Keyboard
*Asus A7M266 moederbord + 1400 Mhz thunderbird