Heb een probleem met een 3com dongle van het type: 3C-PC-COMBO-CBL
Oftewel:

Probleem is dat de connectie al een hele tijd om de zoveel tijd wegvalt.
Nu was ik het leed en heb de dongle uit elkaar getrokken...
En een beetje met de kabels gedraait... (probleem zit in de kleine stekker die je in het pcmcia kaartje plugged.)
Resultaat -> Nu doet ie echt niks meer
Verder uit elkaar gehaald... en ja hoor 6 draden zijn gewoon finaal van de stekker getrokken.. (draaien was niet zo slim geloof ik)
Maar goed.
Nu wil ik deze weer eraan solderen... maar er zijn dus nogal wat combinatie's mogelijk....
Nu is het al vrij smal allemaal in die stekker, dus klakkeloos gaan uitproberen zie ik niet erg zitten.
Now comes the big question....
Weet iemand toevallig welke kleur kabel waar moet komen ??? Link naar een webpage, of als je het zou willen doen eff het stekkertje ervanaf halen en de kleuren doorgeven...
Jullie zouden me HEEEEEEEEEEL erg helpen hiermee
Oftewel:

Probleem is dat de connectie al een hele tijd om de zoveel tijd wegvalt.
Nu was ik het leed en heb de dongle uit elkaar getrokken...
En een beetje met de kabels gedraait... (probleem zit in de kleine stekker die je in het pcmcia kaartje plugged.)
Resultaat -> Nu doet ie echt niks meer
Verder uit elkaar gehaald... en ja hoor 6 draden zijn gewoon finaal van de stekker getrokken.. (draaien was niet zo slim geloof ik)
Maar goed.
Nu wil ik deze weer eraan solderen... maar er zijn dus nogal wat combinatie's mogelijk....
Nu is het al vrij smal allemaal in die stekker, dus klakkeloos gaan uitproberen zie ik niet erg zitten.
Now comes the big question....
Weet iemand toevallig welke kleur kabel waar moet komen ??? Link naar een webpage, of als je het zou willen doen eff het stekkertje ervanaf halen en de kleuren doorgeven...
Jullie zouden me HEEEEEEEEEEL erg helpen hiermee