[XP] CloneCD heeft het icoon van een harddisc verandert

Pagina: 1
Acties:

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb al een tijdje CloneCD, ik had altijd een virtual drive met zo'n schaapje erop. Nu heeft CloneCD met het erinzetten van m'n nieuwe schijf het J:-icoon ook in een schaap verandert.

De search levert niet zoveel op, de tips in dit topic werken niet, net als deze.

Ook googlen leverde weinig op. Ik weet niet wat ik eraan kan doen!?

Verwijderd

Weet je zeker dat J: je nieuwe schijf is???

• YouKnow
  • Niet online
Ja dat weet ik zeker... Ik had al C: tot en met G:, en heb de nieuwe schijf opgedeelt in wat partities. Mijn laatste harddisc heet nu K:. L: tot en met N: zijn m'n cd-spelers en de N: is de virtual drive.

Ik heb de cd-spelers en virtual drive uitgeschakelt bij apparaatbeheer, de schijf geïnstalleerd, en daarna de cd-spelers weer ingeschakelt.

Verwijderd

anders installeer je clone cd gewoon opnieuw dan zal hij wel een neiuwe drive aanmaken met het juiste nummer

• YouKnow
  • Niet online
Maar daarmee is het pictogram bij m'n schijf nog niet weg, en da's m'n probleem.

Verwijderd

maar als je clone cd eerst uninstalled dan verwijderd hij toch ook de virual drive dus ook het icoon

• YouKnow
  • Niet online
De virtual drive is N:, het icoon zit op J:...

[knip]

Ik snap wat je bedoelt, hij kan het icoontje niet gebruiken voor de J: schijf :) Even proberen.

[edit]Nee helaas...

[ Voor 7% gewijzigd door YouKnow op 13-11-2003 20:34 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zou hier eens kunnen kijken - er zou ook een icon registry entry in die key kunnen staan en dat zou je probleem kunnen verklaren :)

• YouKnow
  • Niet online
Kijk kijk, het is opgelost. Ik heb clone cd geunistalled, installed, reboot, install, uninstall, reboot en voila, weg :)

Ook een mooie link elevator, dat komt later vast van pas :)
Pagina: 1