The_Eagle schreef op 25 november 2003 @ 16:46:
CLIEOP3 maken is leuk en aardig...maar zoals al aangegeven zul je met je bank in conclaaf moeten en met interpay om wat proefclieps in te sturen...niet ieder progsel is automatisch gecertificeerd. Ik kan zo niet zien of ook het controlegetal van de bankrekeningen meegenomen wordt?
Wij hebben hier PeopleSoft Fin 8 draaien...en dat voert een prima clieopje uit. Nergens problemen mee. Hou er alleen wel rekening mee dat ABN Officenet geen girorekeningen beginnend met een 9 slikt...geen idee of ze daar al wat aan gedaan hebben maar is wel iets om aan te denken. Ik weet overigens niet hoe het internetbankieren van ABN reageert.
Het programma hoeft niet gecertificeerd te zijn, je moet proefbestanden insturen en daar krijg je goedkeuring over.
Controle getal v/d bankrekeningen?? Je bedoelt de hashcode die je op het eind meestuurt, die wordt gemaakt ja.
enne
PeopleSoft Fin 8 is natuurlijk niet te vergelijken met een proggie wat clieops aanmaakt aan de hand van een cvs bestand
Dit tooltje is voor mensen die kleine pakketten of hun admin in excel etc. hebben. Ik heb clieop geimplementeerd in een maatwerk pakket, en dan wordt het behoorlijk prijzig. Dit is een mooie oplossing hiervoor denk ik.
[edit]
Nieuw idee, als ik er een typelibrary omheen fix, dan zou het direct oproepbaar zijn van uit excel. hm, ff expirimenteren.
[
Voor 29% gewijzigd door
Verwijderd op 25-11-2003 18:14
]