apache2 onder win2k server upload cappen

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik heb al weer een tijdje apache2 onder win2k server draaien, door publiciteit begint mijn upload het toch wel heel zwaar te krijgen (+10.000 visitors plus +400k hits). Alles draait opzich nog goed, maar ik blijk dus met mijn huidige upload, over mijn maandelijke data-limiet te gaan. (100gb).

Nu al aardige tijd lopen zoeken, maar helaas alleen topics die:

-gesloten zijn wegens crosspost (maar geen antwoord)
-mod_throttle aangeven, helaas is dit apache1.3 / linux based
-netlimiter aangeven, dit werkt dus _niet_ (ik heb vorige week versie gekocht :() Hij geeft niet eens upload weer, terwijl hij toch zeker 55kb/s staat te pompen.
-QoS van win2k server gebruiken, maar de comp draait niet als netwerk verdeler, slechts als client achter mijn router.
-dood topic zonder antwoord.

geen echt succes dus. Het gaat mij eigelijk puur om de apache2 upload te cappen (terug naar 20/30kb/s), maar andere progs die van mij part de hele bandbreedte van die computer cappen vind ik ook niet echt een probleem.

btw, andere provider, ga linux draaien en trekt de kabel eruit als je aan je upload max zit zijn niet echt gewaardeerd. :9

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• snikkelridder
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

snikkelridder

IT-poet

To die, to sleep, aye there's the rub...

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Iemand nog iets toe tevoegen ?

Moet dus onder windows werken en als modules in apache.
Wil dus voorkomen dat apache heel mee upload dicht trekt omdat iemand wat fiels download die een klant op ze site heeft staan.

Heb helaas maar 1 mbit upload, voor alleen websites prima,
alleen als er dan zo'n download doorkomt is het over.

[ Voor 58% gewijzigd door Weezer-DC op 26-03-2004 23:50 ]