Hopelijk kan iemand mij (z.s.m) helpen met het oplossen van dit probleempje.
Het signaal van de tv's boven hadden wat storing, die beneden overigens niet.
We hadden alleen splitters en geen versterker. Dus hadden we besloten om voor thuis een antenne versterker met regelbare versterking te kopen.
Nadat we alles (net) hadden aangesloten werd het beeld beneden, die eerst wel goed was slechter (sneeuw) en boven nog slechter. Nu zag ik dat er een Gain Control met + en - opstaat. Ik vermoed dat je hier de versterking mee kunt regelen, maar ik zou niet weten hoe. Het boekje kennelijk ook niet, want er staat niks over in
Wie helpt me ? 
Plaatje van de Soundex STV722:

Volgens de consumentengids was deze de beste koop.
Het signaal van de tv's boven hadden wat storing, die beneden overigens niet.
We hadden alleen splitters en geen versterker. Dus hadden we besloten om voor thuis een antenne versterker met regelbare versterking te kopen.
Nadat we alles (net) hadden aangesloten werd het beeld beneden, die eerst wel goed was slechter (sneeuw) en boven nog slechter. Nu zag ik dat er een Gain Control met + en - opstaat. Ik vermoed dat je hier de versterking mee kunt regelen, maar ik zou niet weten hoe. Het boekje kennelijk ook niet, want er staat niks over in
Plaatje van de Soundex STV722:

Volgens de consumentengids was deze de beste koop.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| - 2 tv's (of radio's) aansluitbaar - Perfecte prijs/kwaliteit verhouding - In sterkte regelbaar 15-13 dB - Frequentie bereik 40-862 Mhz - Ingangsimpedantie 75 Ohm - Opgenomen vermogen slechts 3 Watt - Afmetingen HxBxD 9.6 x 15 x 3.95 cm - Ingebouwde netvoeding - Kleur wit |