You've got to try it to love it
Windows ziet een virtuele cd drive gewoon als cd speler, daar is niets aan in te stellen. Je zou in alcohol een nieuwe drive kunnen maken, en het dan proberen.
lost niks op een nieuwe drive.. zelfde resultaat
situatie:
Virtual CD/DVD cdrom
(Z:) AXV CDROM 0 Media Present - Loaded c:\tmp\xxxxx.cue
voor de duidelijkheid; windows 'ziet' de drive wel; die kan ik wel opvragen alleen de inhoud wordt niet weergegeven, dan krijg ik de melding : please insert a disc into drive Z:
situatie:
Virtual CD/DVD cdrom
(Z:) AXV CDROM 0 Media Present - Loaded c:\tmp\xxxxx.cue
voor de duidelijkheid; windows 'ziet' de drive wel; die kan ik wel opvragen alleen de inhoud wordt niet weergegeven, dan krijg ik de melding : please insert a disc into drive Z:
Als de image niet goed is, dan krijg je dit soort fouten wel eens.
Probeer het eens met een andere image. Als die niet werkt, dan kan je altijd proberen om Alcohol opnieuw te installeren.
Probeer het eens met een andere image. Als die niet werkt, dan kan je altijd proberen om Alcohol opnieuw te installeren.
There could be only one, too bad it wasn't me
nope, een ander bestand (.iso) werkt ook niet, mocht er geen goede oplossing zijn dan ga ik zo maar eens deamon tools proberen
Misschien een andere driveletter proberen?
je kan ook Daemon tools proberen
wat gebeurt er als je in alcohol eerste de virtuele schijf uitschakelt en dan een keertje opnieuw laat maken?
En staat alles op de standaard instellingen?
En staat alles op de standaard instellingen?
Voor elk probleem is er een oplossing. Dus dat is het probleem niet. De oplossing dat is het probleem.
ik heb de virtual drive maar uitgeschakeld van alcohol, met deamontools ging het in 1 keer perfect
Pagina: 1