LOTR Return of the King: Minas Tirith: Top of the Wall

Pagina: 1
Acties:

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
In het level Minas Tirith: Top of the Wall (die met Gandalf, waar je bovenop zo'n "kasteel" staat, en er allemaal orcs/uruk hai naar boven komen, je ziet in beeld zo'n HUD waar alle punten waar orcs/uruk hai naar boven komen) zit ik vast.

Ik kom er maar niet door, wat is nu hier de bedoeling precies? Ik maak die orcs ed maar steeds dood, maar er komen steeds weer nieuwe en na een tijdje is die HUD rechtsboveninbeeld helemaal rood, en ben ik af :|.

Ik heb gezocht op Walktrough's, maar die zijn er nog niet voor deze game.

Grolsch Royce!

• ppotter10
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-07 18:23
SuperPaddo schreef op 13 november 2003 @ 18:14:
In het level Minas Tirith: Top of the Wall (die met Gandalf, waar je bovenop zo'n "kasteel" staat, en er allemaal orcs/uruk hai naar boven komen, je ziet in beeld zo'n HUD waar alle punten waar orcs/uruk hai naar boven komen) zit ik vast.

Ik kom er maar niet door, wat is nu hier de bedoeling precies? Ik maak die orcs ed maar steeds dood, maar er komen steeds weer nieuwe en na een tijdje is die HUD rechtsboveninbeeld helemaal rood, en ben ik af :|.

Ik heb gezocht op Walktrough's, maar die zijn er nog niet voor deze game.
Met linkse control al die trappen van de muur gooien. Helpen we elkaar toch mooi :*)

Intel Q9550, 4GiB, 250 GB SSD, HD7770

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Thanks, heb het gehaald :).
Helpen we elkaar toch mooi
idd :P

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:26

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je esc had gedaan en dan game hints ofzo.. had je meteen antwoord gehad.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6360

HOE kan ik die irritante intro afsluiten bij het opstarten van het spel, wordt er knettergek van
De eerste keer is het wel leuk, maar als je elke keer als je et spel opstart zolang moet wachten is het wel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Kloeloos: Kan je daar een eigen topic voor maken? Dit topic gaat over een ander probleem namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilator17
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
HOE kan ik die irritante intro afsluiten bij het opstarten van het spel, wordt er knettergek van
De eerste keer is het wel leuk, maar als je elke keer als je et spel opstart zolang moet wachten is het wel irritant

Dit is het eerste level. Je moet die eerst ff uitspelen. Ik neem aan dat je dat filmpje bedoelt met de belegering op helms deep. Dit gaat weg als je het eerste level uitspeelt met gandalf. Zo niet dan heb je een probleem met je spel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben der al uit, beetje frustratie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maare ik zit nu ook bij die muur, maar wordt nog steeds overlopen, wat moet ik doen met bv die catapult?
Gooi wel steeds die ladders naar beneden, en je kunt ook met dat touw naar beneden, wat moet je daar doen?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Als er van die trollen aankomen in "hutjes" dan moet je de katapult gebruiken, via die touwen kun je naar beneden om sneller van hier naar daar te komen als ik me het goed herinner.

Blijf gewoon ladders naar beneden gooien en die Urukhai's afmaken, je verneemt vanzelf wanneer die trollen komen, en dan komt et wel goed :).

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Anoniem: 6360 schreef op 07 december 2003 @ 16:13:
Ehm dit doet de game bij elk level ?? nadat je doodgaat, moet je alles weer opnieuw doorlopen (intro van het level waarin je bent doodgegaan).

Wordt daar helemaal gek van, sommige levels hebben namelijk best uitgebreide intro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Uh heb je wel de legale versie dan :P, probeer anders eens escape.

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67363

GAST!!!!

Dit is niet leuk!
Zeg dan op zijn minst spoiler alert!! maar zet niet in de topic titel spoilers :(
Ik wil zoals vele mensen niets weten van het LOTR vervolg....

Titel aanpassing A.u.b. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76385

Het lukt mij maar niet die 2e rijdende hut kapot te krijgen?
De catapult schiet steeds de verkeerde kant op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:56
Heeft iemand al een oplossing voor de 2de katapult? Ik blijf ook vast zitten daardoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteggink
IK heb het al, je moet SHIFT lang inhouden dan schieten, 3-4 maal dan toren weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07 15:54

Japser

Jeej!

Kan iemand mij misschien helpen om door de missie: Escape from Osiligrath te helpen, met Sam. Ik kom tot aan de toren, waar je de bel naar beneden moet duwen en daarna kom je op een stukje waar Sam roept: "we made it!", maar vanuit daar kom ik telkens niet verder omdat de gevechten te hevog zijn en dan wordt frodo gepakt door die Nazgul. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteggink
volgens mij moet je onzichtbaar gaan dan voorbij rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppotter10
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-07 18:23
IK roste gewoon op die gaste in. Je kunt steeds schuilen onder allerlei afdakjes, dat geeft je weer tijd.

Intel Q9550, 4GiB, 250 GB SSD, HD7770

Pagina: 1