jaaah mierenneuk galore

Ik kwam wat dingetjes tegen in deze review en dacht "waarom schrijf ik ze niet gewoon op en geef ze ook nog even door"
Mierenneuk gehalte is misschien een beetje hoog hier en daar, maar doe er maar mee wat je wilt 
Paar puntjes (al dan niet "volgens mij"
)
> Specificaties
[list]•
Komt overigens vaker voor in de tekst.
> Exterieur
[list]• (2e alinea) Jammergenoeg: twee woorden (?)
• (2e alinea) plastic-klepje: zonder streepje (?)
• (2e alinea) front aansluitingen weer met streepje (?)
• (4e alinea)
• (6e alinea)
> Interieur
[list]• (2e alinea)
• (laatste alinea)
> Conclusie
[list]• (2e alinea)
hf
Ik kwam wat dingetjes tegen in deze review en dacht "waarom schrijf ik ze niet gewoon op en geef ze ook nog even door"
Paar puntjes (al dan niet "volgens mij"
> Specificaties
[list]•
• Volgens vandale is tray mannelijk en zou het dusDe kast, die de afgelopen week in de winkelschappen is komen te liggen
moeten zijn. Het is echter wel een andere betekenis, dus ik weet niet of dit hout snijdtde moederbordtray
> Exterieur
[list]• (2e alinea) Jammergenoeg: twee woorden (?)
• (2e alinea) plastic-klepje: zonder streepje (?)
• (2e alinea) front aansluitingen weer met streepje (?)
• (4e alinea)
• 't plaatje op deze pagina heeft een glitch onderaaneen rooster wat stof buiten houdt
• (6e alinea)
• (6e alinea)die zich op de kast bevindt boven
Dit is een mooie finishing toutch touch
> Interieur
[list]• (2e alinea)
Deze zin loopt niet erg... Ik kan me voorstellen dat dit ongeveer de bedoeling is:Het I/O-shield zoals te doen gebruikelijk los te halen zodat als je een moederbord hebt wat niet overweg kan met de standaard plate, je altijd nog degene erop kan zetten die de fabrikant bij je moederbord levert.
• (2e alinea)Het I/O-shield is los te halen zodat je, als je een moederbord hebt wat niet overweg kan met de standaard plate, altijd nog degene erop kan zetten die de fabrikant bij je moederbord levert.
moet bays niet zonder apostrof?verschillende bay's en het netjes afschuinen
• (laatste alinea)
wat de installatie van een extra geheugenbankje of andere werkzaamheden aan je kritieke hardware vereenvoudigd vereenvoudigt.
> Conclusie
[list]• (2e alinea)
• (3e alinea)zonder dat dit de algemene strakheid beïnvloedt.
• (6e alinea)fabrikant meedenkt met zijn consumenten en deze optie toevoegd, toevoegt
De plus- en minpunten tegen elkaar afwegend kunnen we stellen
hf
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz