Toon posts:

RAID-5 intact bij andere raid-controller?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PowerEdge 4400 configuratie hier staan. Het systeem is volledig ingericht en klaar voor de productie-omgeving....nu heb ik alleen een vraagje...wat een van jullie wellicht kan beantwoorden...

Op dit moment heb ik een Perc2 raid-kaart erin zitten....ik heb een Perc 3/di besteld (de activation-key voor de on-board raid + memory en battery-module). Is inmidddels ontvangen, maar Dell heeft de verkeerde uitgeleverd. De schijven zijn geconfigureerd in RAID-5. Nou is het mijn vraag of ik nadat ik de key heb ontvangen, deze raid gewoon zonder problemen kan wisselen en dat mijn systeem volledig intact blijft, zonder gevolgen voor mijn raid-5?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De Perc 3/di is een geOEMde Adaptec controller. De Perc2 (welk type procies?) is waarschijnlijk een geOEMde AMI/LSI MegaRAID. De RAID 5 array zul je dan niet kunnen overzetten.

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:49

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Dit gaat niet werken, de onboard Di adapter is een totaal andere dan de Perc2. Als je nu een losse Perc3/Dc had besteld had het wel gewerkt.

Wat is het bezwaar om met de Perc2 door te blijven werken? Is een behoorlijke controler, bevat voldoende geheugen en mogelijkheden.

I play my enemies like a game of chess...

Verwijderd

Topicstarter
Heeft inderdaad ook 128Mb Cache......dan heeft de klant geluk....want deze controller heeft een ander prijskaartje....iik houdt me graag aan de opleverdata...dus dan laten we deze inderdaad maar zitten! Bedankt...