Intel Q9550, 4GiB, 250 GB SSD, HD7770
Het is niet eens zo heel moeilijk, als die draak er is, moet je zo snel mogelijk met je pijl en boog erop schieten tot ie weer weg is, dan komt er weer een olifant aan, als je goed oplet zie je aan welke "kant" die olifant komt. Ga snel naar die kant, schiet weer met je pijl en boog en die ubergrote "speerwerpers" dat beest neer, en ga weer naar die draak toe om die te schieten.
Zo ga je door tot die draak dood is
.
Hopelijk kom je d'r uit...
Zo ga je door tot die draak dood is
Dank je voor je reactie, maar dat is net het probleem! Ik krijg zo 3 - 4 olifanten dood maar als ik net die olifant dood heb komt METEEN die draak en die heeft hij na 3 - 4 echt wel dood (ook al ontwijk je al die andere strijders). Soms kan ik niet eens fatsoenlijk schieten op olifanten omdat er van die andere strijders staan die met jou willen vechten terwijl jij wil schieten...fijn!SuperPaddo schreef op 13 november 2003 @ 17:50:
Het is niet eens zo heel moeilijk, als die draak er is, moet je zo snel mogelijk met je pijl en boog erop schieten tot ie weer weg is, dan komt er weer een olifant aan, als je goed oplet zie je aan welke "kant" die olifant komt. Ga snel naar die kant, schiet weer met je pijl en boog en die ubergrote "speerwerpers" dat beest neer, en ga weer naar die draak toe om die te schieten.
Zo ga je door tot die draak dood is.
[ Voor 3% gewijzigd door ppotter10 op 13-11-2003 18:35 ]
Met welk character speel je? Ik deed dat level met Aragorn. Ik had ik het level daarvoor (of daarvoor
) veel orcs zitten doden, en zit in Level8, en heb alle pijl en boog upgrades gekocht, hiermee heb ik zeer goede pijlen waarmee ik aardig wat schade aanricht (zeker als ik ff wacht met vuren zodat de boog sterker kan spannen).
Ah die laatste zin deed het 'm! Niet strak genoeg gespannen, waardoor het allemaal te lang duurde! Thnx!SuperPaddo schreef op 13 november 2003 @ 18:42:
Met welk character speel je? Ik deed dat level met Aragorn. Ik had ik het level daarvoor (of daarvoor) veel orcs zitten doden, en zit in Level8, en heb alle pijl en boog upgrades gekocht, hiermee heb ik zeer goede pijlen waarmee ik aardig wat schade aanricht (zeker als ik ff wacht met vuren zodat de boog sterker kan spannen).