[w98] Comp doet heel raar na verwijderen norton

Pagina: 1
Acties:

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 11:23
De computer van me vriendin heeft sinds gister een "probleem"

Het begon toen ze smorgens de computer opstarte en msn niet meer inlogde met de melding dat ze niet op inet zat... dus ff gekeken en zag dat norton niet meer opgestart was(norton internet security 2002), dus norton geprobeerd te starten maar de knop enabled was niet meer aanklikbaar..
Norton opnieuw willen installeren..maar dat ging ook niet door administrator rechten, dus Rnis.exe van symantec erop losgelaten(die verwijderd dus alles uit register zodat NIS niet meer opstart). Norton eropnieuw opgezet daarna..werkte allemaal goed.

Volgende dag pc aan...norton weer foetsie en weer niet kunnen aanmelden....weer Rnis.exe en weer geprobeerd norton te installeren ..maar daarna kwamen er allemaal fouten met opstarten enz.(vraag me niet welke ik was er niet bij dus ik weet niet welke).

Nu is norton er dus nog steeds af...maar nu doet haar windows dus heel erg apart af en toe...surfen naar dezelfde pagina gaat de 1e keer traag en 2e keer snel,
als ik iets upload via msn of icq naar haar...en ze opent een ander venster dan stopt de download meteen, ook kan ze niet/nauwelijks iets downloaden van internet.

Ik heb werkelijk geen idee wat er nu mis is met haar pc, ga strax NIS 2003 proberen te installeren bij der misschien dat het gewoon komt omdat norton "weg" is :?

Het is een lang verhaaltje geworden maar ok :D
Iemand een idee waar het aan kan liggen ?

ps. owja we hebben ook kerio firewall daarna geinstalleerd want ze wilde perse een firewall hebben...die werkte op zich wel goed, maar ze kreeg steeds blauw scherm met volgende "kernelgetlongpathnam(`cwindows\system\wucrtupd.exe`)" error, ik weet dat wucrtupd windows update is ,maar kerio is er daarna afgehaald en die fout is niet meer terug gekomen..

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:32

Zym0tiC

^_^

- Probeer eens norton te verwijderen
- Ad-aware te draaien
- TCP/IP verwijderen
- Rebooten
- TCP/IP installeren

Over dat Kerio gebeuren durf ik niets te zeggen, nooit echt naar gekeken

[ Voor 25% gewijzigd door Zym0tiC op 13-11-2003 18:27 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 11:23
Nou we hebben norton er nu opstaan...2003 alleen toen de update aan de gang was melde iemand zich aan op msn ...en plof download meteen gestopt..daarna opnieuw gedaan, maar toen stopte die zonder reden weer ineens..heel vaag dit.
Gaan zo adware draaien ,laatste keer vond die nix maar ok

2e probleem is....sommige vensters kun je niet meer sluiten

[ Voor 10% gewijzigd door eXistenz op 13-11-2003 18:56 ]