Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug?] Kan niet direct sub fora in!

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Ja, erg vaag dus! :?

Elke subfora die ik aanklik in de lijst onderaan of waar dan ook krijg ik een error of een 'not allowed', of iets dergelijks. Als ik dan daarna weer op de 'hoofd' fora klik, zoals 'Software', en daar dan een lijstje krijg met de subfora er in, kan ik wel in de subfora komen. :?

Ik draai nu nog MacOS9.2.2 met IE 5.1.6
Over een paar weken word dit MacOSX 10.3.1 met Safari waarschijnlijk. :P

kleurbleur.nl

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

...krijg ik een error of een 'not allowed', of iets dergelijks.
iets meer specifiek zou ons misschien wat verder kunnen helpen, hier kunnen we echter weinig mee...

Intentionally left blank

• Sage
Het is elke keer weer verschillend. Meestal staat er gewoon dat ik de rechten niet heb.

kleurbleur.nl

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als je nou elke keer dat je het krijgt een screenshot maakt of de error/melding opschrijft en dat hier toont/neertikt, dan hebben wij er ook wat aan ;)

• Sage
Er kon geen categorie worden gevonden.
(interne identificatie: category::get_categorydata::no_category_found)
Eigenlijk is het bij nader inzien alleen maar deze fout. Eerst kreeg ik dus ook nog de melding dat ik gewoon geen rechten had om er in te komen. Wat mij nu wel is opgevallen, ik heb even geprobeerd om wat error's te krijgen, is dat als ik soms een sub-fora in wil, bijv GT, en dat hij dan vervolgens naar de indeling van Netwerken springt. Deze heb ik nog niet eerder gehad. :?

[edit]
Ik wou net OH in en kreeg dit keer deze foutmelding
De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6.
(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)

[ Voor 20% gewijzigd door Sage op 16-11-2003 13:17 . Reden: nieuwe foutmelding ]

kleurbleur.nl

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

chem

Reist de wereld rond

Het gaat dus om de pulldown rechtsonderaan?
Blijkbaar snapt je IE geen fuck van de JS code die erachter zit, en stuurt-ie je naar verkeerde pagina's.
Leeg je cache eens.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Sage
Het maakt niks uit, bovendien zou het wel vreemd zijn want het komt op twee iMac'jes voor. Het is ook precies tegelijker tijd begonnen.

En als ik de foutmelding in mijn vorige post bekijk dan blijkt dat ik wel naar /6 ging maar dat ik dus daar aangekomen er gewoon niet in mag.

kleurbleur.nl

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

chem

Reist de wereld rond

Dan mag crisp de code die-ie volgens mij gewijzigd heeft weer herstellen :P (of fixen)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

chem schreef op 16 november 2003 @ 15:09:
Dan mag crisp de code die-ie volgens mij gewijzigd heeft weer herstellen :P (of fixen)
Met Safari zou 'ie het goed moeten doen, IE5.x voor de Mac is gewoon een bejaarde incompetente browser blijkt dus weer :P
Ik had die JS code trouwens gewijzigd zodat chem er eindelijk eens valide HTML van zou kunnen maken :P

Ik denk dat Mac-IE getAttribute niet (goed) ondersteund; ik zal daar een backwards-compatible workaround voor verzinnen...

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

vraagje: werkt de in/uitklap code op de forum frontpage wel onder MAC-IE?

en hoe doet deze het:

[ Voor 95% gewijzigd door crisp op 16-11-2003 22:35 ]

Intentionally left blank

• Sage
Sorry, zit sinds vandaag al op Panther. Heb alleen nog maar de nieuwere versie van IE en Safari. Vanwege een partitionering heb ik ook helemaal geen OS9 meer tot mijn beschikking, moet eerst dit nog proberen te ontdekken. :P

Als nog hartelijk dank voor de hulp! Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen zonder mijn test gegevens.

[edit]
De uitklap dingen op de frontpage werken allemaal wel goed. Het enigste wat niet werkt is dus het pull down menu en dat hij zwarte vlakken toont bij de front page, maar dat probleem heb ik al veel langer geleden aangekaart.

[ Voor 27% gewijzigd door Sage op 17-11-2003 00:34 ]

kleurbleur.nl

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Sage schreef op 17 november 2003 @ 00:32:
Sorry, zit sinds vandaag al op Panther. Heb alleen nog maar de nieuwere versie van IE en Safari. Vanwege een partitionering heb ik ook helemaal geen OS9 meer tot mijn beschikking, moet eerst dit nog proberen te ontdekken. :P

Als nog hartelijk dank voor de hulp! Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen zonder mijn test gegevens.

[edit]
De uitklap dingen op de frontpage werken allemaal wel goed. Het enigste wat niet werkt is dus het pull down menu en dat hij zwarte vlakken toont bij de front page, maar dat probleem heb ik al veel langer geleden aangekaart.
heb je een screenie voor ons met die zwarte vlakken; ik dacht dat ik dat inmiddels wel afgekaart had namelijk...

Intentionally left blank

• Sage
Dit is de zwarte vlekken bug. Deze bug is er dus ook nog onder OSX met IE 5.2.
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/crisp/IEbug1.jpg
Dit is een van de error's die ik krijg als ik via het pull down menu naar de subfora probeer te gaan.
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/crisp/IEbug2.jpg

Sorry, ik weet nog niet precies hoe ik hier de plaatjes kleiner kan maken, ook nog geen progje gevonden trouwens.

crisp: even jpegjes van gemaakt en breedte 600 met doorlink, dat kijkt wat makkelijker ;)

[ Voor 40% gewijzigd door crisp op 17-11-2003 20:56 ]

kleurbleur.nl

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

en die dropdown die ik in 1 van mijn posts hierboven had staan, doet die het wel goed?
wb die zwarte vlekken heb ik wel een idee wat het kan zijn, zal ik eens naar kijken...

Intentionally left blank

• Sage
Nee, nog steeds precies die zelfde fout.
Bedankt voor het comprimeren trouwens. :)

kleurbleur.nl

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

oude code teruggezet, probleem fixed @ next version

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.