PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
paar logs
Het stuurprogramma ati2dvag voor het displayapparaat \Device\Video0 is in een oneindige lus terechtgekomen. Dit wijst doorgaans op een probleem met het apparaat zelf of op een verkeerde programmering van het apparaat door het stuurprogramma. Neem contact met de leverancier van het apparaat op voor eventuele updates van het stuurprogramma.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Verwijderd
dat laatste valt waarschijnlijk al af, en je zegt zelf dat je videokaart behoorlijk heet is. hang er eens een fannetje bij om te kijken of dat het probleem oplost.Dit wijst doorgaans op een probleem met het apparaat zelf of op een verkeerde programmering van het apparaat door het stuurprogramma.
Binnenkort gaat de heatpipe er in zijn geheel vanaf en dan zal de GPU alleen nog maar door water gekoeld worden, ik vind het jammer dat de heatpipe ondermaats presteert. Ik heb ooit waterkoeling genomen omdat casefans geluid produceren en daar heb ik te weinig rekening mee gehouden met de aanschaf van de 9600 PRO. Doe wijs en plaats een extra casefan ter hoogte van de kaart want de temperatuur die deze kaarten genereren zijn niet leuk en ook niet goed.
maakt volgens mij toch niets uit, koelertje maakt amper geluid (iig minder dan m'n Zalman 7000CNPS op de laagste stand
[ Voor 54% gewijzigd door Glashelder op 14-11-2003 22:11 ]
Verwijderd
Mijn moederbord (MSI k7t master) trok geen AGP 4x.
AGP op 2 gezet: stabiel.
Dat je je hand brandt als je 'm aanraakt is overigens niet zo best, ik zou toch eens kijken voor een nieuwe fan oid
The devil is in the details.
Verwijderd
Probeer eerst maar eens met nieuwe drivers