Hoi,
Op dit moment heb ik @home. Nu de snelheden omhoog gaan en ik niet zo tevreden ben over @home ben ik op zoek gegaan naar een andere provider (ADSL). Mijn zoektocht heeft mij tot de volgende gegevens gebracht:
Demon 8192/1024
Kosten: € 65 p/m
Extra kosten: 0 (+modem)
Overige voordelen: Newsserver van 20 TB (supernews)
Overig: Betrouwbare provider die een goede naam heeft.
Tweakdsl 8192/1024
Kosten: € 69,95 p/m
Overig: Er staat dat ze een nieuwsserver hebben. Maar daar lees ik weinig over. Retentietijden, gevoerde nieuwsgroepen, snelheid.
Overig: /
Speedxs 8192/1024
Kosten: € 49,95 + € 99 admin kosten p/j = 58.20 €
Overig: Redelijke nieuwe provider die een goede prijs heeft.
Nadeel: Geen gevestigde naam, Geen/weinig (gratis) nieuwsgroepen.
Mijn keuze staat nu nog op Demon. Mede door de gevestigde naam en door de goede newsserver. Misschien kan iemand mijn keuze bevestigen of afraden. Graag wel met onderbouwing.
Zou iemand ook wat info kunnen geven over de newsserver van Tweakdsl? Een goede newsserver is wel een vereiste waaraan mijn nieuwe provider moet voldoen.
Op dit moment heb ik @home. Nu de snelheden omhoog gaan en ik niet zo tevreden ben over @home ben ik op zoek gegaan naar een andere provider (ADSL). Mijn zoektocht heeft mij tot de volgende gegevens gebracht:
Demon 8192/1024
Kosten: € 65 p/m
Overige voordelen: Newsserver van 20 TB (supernews)
Overig: Betrouwbare provider die een goede naam heeft.
Tweakdsl 8192/1024
Kosten: € 69,95 p/m
Overig: Er staat dat ze een nieuwsserver hebben. Maar daar lees ik weinig over. Retentietijden, gevoerde nieuwsgroepen, snelheid.
Overig: /
Speedxs 8192/1024
Kosten: € 49,95 + € 99 admin kosten p/j = 58.20 €
Overig: Redelijke nieuwe provider die een goede prijs heeft.
Nadeel: Geen gevestigde naam, Geen/weinig (gratis) nieuwsgroepen.
Mijn keuze staat nu nog op Demon. Mede door de gevestigde naam en door de goede newsserver. Misschien kan iemand mijn keuze bevestigen of afraden. Graag wel met onderbouwing.
Zou iemand ook wat info kunnen geven over de newsserver van Tweakdsl? Een goede newsserver is wel een vereiste waaraan mijn nieuwe provider moet voldoen.
Apple en Joppiesaus all the way