hoi mensen,
ik heb fifa2004 gisteren gekocht.
het is geen slecht spel maar wel een paar problemen, zoals de controller configuratie. Ik ben gewoon de controls van fifa2000 gewend.
nu is er de nieuwe patch v1.1 uit en die kun je gemakkelijk updaten via internet.
Het enigste probleem is dat op mijn gamepc geen internet heb, en de pc waar ik wel internet heb heeft een 56k modem (ja ja ik woon in zuid-limburg).
nu heb ik de patch(zipped) gedownload via een duitse website en via de ftp van eagames.
ftp://ftp.ea.com/pub/easports/patches/fifa2004/pc/EN-UK/
in die patch zitten een aantal files (html, rtp, cab en jar geloof ik).
als ik home2.html opstart krijg ik wel de site (offline)te zien, maar als ik dan op PATCHEN klik, gebeurt er OF niks OF ik krijg een debug-fout.
het probleem is nu dus die patch toepassen op een pc zonder internet.
weet iemand of dit uberhaupt mogelijk is???
alvast bedankt
ik heb fifa2004 gisteren gekocht.
het is geen slecht spel maar wel een paar problemen, zoals de controller configuratie. Ik ben gewoon de controls van fifa2000 gewend.
nu is er de nieuwe patch v1.1 uit en die kun je gemakkelijk updaten via internet.
Het enigste probleem is dat op mijn gamepc geen internet heb, en de pc waar ik wel internet heb heeft een 56k modem (ja ja ik woon in zuid-limburg).
nu heb ik de patch(zipped) gedownload via een duitse website en via de ftp van eagames.
ftp://ftp.ea.com/pub/easports/patches/fifa2004/pc/EN-UK/
in die patch zitten een aantal files (html, rtp, cab en jar geloof ik).
als ik home2.html opstart krijg ik wel de site (offline)te zien, maar als ik dan op PATCHEN klik, gebeurt er OF niks OF ik krijg een debug-fout.
het probleem is nu dus die patch toepassen op een pc zonder internet.
weet iemand of dit uberhaupt mogelijk is???
alvast bedankt