FIFA2004: hoe patch te installeren?

Pagina: 1
Acties:

• q3a_manchurian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-01 20:37

q3a_manchurian

n0t a VaL1d V0Ltag3 ;)

Topicstarter
hoi mensen,

ik heb fifa2004 gisteren gekocht.
het is geen slecht spel maar wel een paar problemen, zoals de controller configuratie. Ik ben gewoon de controls van fifa2000 gewend.

nu is er de nieuwe patch v1.1 uit en die kun je gemakkelijk updaten via internet.
Het enigste probleem is dat op mijn gamepc geen internet heb, en de pc waar ik wel internet heb heeft een 56k modem (ja ja ik woon in zuid-limburg).

nu heb ik de patch(zipped) gedownload via een duitse website en via de ftp van eagames.
ftp://ftp.ea.com/pub/easports/patches/fifa2004/pc/EN-UK/
in die patch zitten een aantal files (html, rtp, cab en jar geloof ik).

als ik home2.html opstart krijg ik wel de site (offline)te zien, maar als ik dan op PATCHEN klik, gebeurt er OF niks OF ik krijg een debug-fout.

het probleem is nu dus die patch toepassen op een pc zonder internet.
weet iemand of dit uberhaupt mogelijk is???

alvast bedankt

Verwijderd

in hetgeen wat je hebt gedownload staat een home2.html bestand van 35 kb. Die moet je openen dan staat er ergens een groene knop check for patch die moet je aanklikken, dan gaat hij als het goed is knipperen, wordt hij rood staat er downloading ofzo. Als het goed is komt er een keer patch installed te staan.

suc6

• q3a_manchurian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-01 20:37

q3a_manchurian

n0t a VaL1d V0Ltag3 ;)

Topicstarter
q3a_manchurian schreef op 13 november 2003 @ 16:13:

als ik home2.html opstart krijg ik wel de site (offline)te zien, maar als ik dan op PATCHEN klik, gebeurt er OF niks OF ik krijg een debug-fout.
dat had ik al geprobeerd

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:08
Ik had dat ook. Als het goed is verschijnt er een schermpje of je de inhoud van EA-sports wilt vertrouwen (zo'n standaard browser item). Het kan zijn dat die achter je browser is waardoor je hem niet ziet.
Verder zie je niet dat de patch geinstalleerd wordt. Als je klikt op download patch blijft dat een paar minuten staan. Laat dit net zo lang staan totdat er een bericht staat dat de patch geinstalleerd is.

Het klinkt heel omslachtig (en dat is het ook) maar je moet even geduld hebben.