Toon posts:

[XP] Rare tekens in een chinees spel.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal mijn vriendin wil een chinees spel spelen op mijn Engelse XP machine. Maar als ze het spel speelt ziet ze alleen vreemde symbolen en geen chinese tekens. Weet iemand of je dit kan veranderen? Ik heb gezocht op tweakers hier, maar kon alleen informatie vinden over chinese tekens op een internetpagina.

Alvast bedankt

• Kadance074
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 18:21
Je moet via je Windows XP installatie CD ''East Asian languages'' installeren.
Ze staan bij Control Panel----> Regional and Language Options----->Languages

edit....

helaas werkt niet.

[ Voor 69% gewijzigd door Kadance074 op 13-11-2003 16:14 ]

Intel Core 2 Quad Q9550 @ 3.20GHz, Gigabyte GA-EP35-DS4, 4GB OCZ PC2-6400 (4-4-4-15), 600 Watt ZM600-HP, Scythe Mugen 2, Sapphire HD5770, 120GB Intel 510 SSD.

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:06

limit28

Loading.....

je kan het niet veranderen, want je Xp ondersteund geen chinees karakters, volgens mij kan je bij microsoft, de plug in downloaden om chinees karakters te lezen.

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

limit28 schreef op 13 november 2003 @ 16:08:
je kan het niet veranderen, want je Xp ondersteund geen chinees karakters, volgens mij kan je bij microsoft, de plug in downloaden om chinees karakters te lezen.
Betaat dat niet alleen voor IE?

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
dat vraag ik me dus ook af :P Kan wel vinden voor IE maar niet echt voor programma's in XP

Heb tevens al bij "Control Panel----> Regional and Language Options----->Languages" de asian karakters geinstaleerd. Maar dat hielp weinig...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 16:13 ]

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:39
Je kunt de "patch" downloaden bij MS..
Daarmee zal je Win XP machine wel chinese tekens kunnen lezen.

Waarom wil je vriendin eigenlijk een chinees spel spelen ( omdat ze misschien chinese is...? <is waarschijnlijk het antwoord op mijn vraag> :9 |:( )

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:29

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Volgens mij is dat mogelijk met een Windows update? Meen nochtans te herinneren dat je ook allerlei taalmodules kon installeren, inclusief Chinees.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal op zoek naar die "patch" alleen kon ik hem niet echt vinden. Wel voor office en IE maar niet echt voor XP zelf. Ik zal beter zoeken. Als iemand anders het linkje voor me heeft dan hoor ik het graag :)

En ja mijn vriendin is chinees, daarom wil ze dit spel graag spelen :D Mijn spellen zoals Call of Duty en Max Payne vindt ze niet echt leuk :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 16:55 ]

Pagina: 1