Toon posts:

Gebruikers Handleiding Outlook XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Tot mijn grote vreugde gaan we tussen kerst en nieuw jaar over van Lotus Notes naar Outlook. Nu zitten we met het probleem dat de gebruikers ons helemaal gaan bekogelen met vragen over Outlook, om niet iedereen uit te moeten leggen hoe ze een nieuw mailte moeten maken, zijn we op zoek naar een eenvoudige handleiding van Outlook. We hebben er namelijk op dit moment geen tijd voor om er zelf eentje te maken.

Nu is mijn vraag of iemand van jullie als eens zo'n handleiding geschreven heeft, en natuurlijk of ik er gebruik van zou mogen maken.

Alvast bedankt,

KOEKAKING

Verwijderd

outlook voor dummies zal vast wel bestaan hehe...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Groeten en danken enzo hoeft hier niet, dat doen we toch al continue ;-)

Verder: idd, wat floorcore zegt: zal vast wel een boek voor bestaan. Verder is outlook vrij intuitief IMHO, en zullen de meeste eindgebruikers Outlook (express) overt het algemeen ook thuis hebben draaien. Om hoeveel gebruikers gaat het eigenlijk?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om +/- 150 gebruikers

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 19:33

grimson

domeingrommer

Als je een Volume licentie hebt afgesloten bij Microsoft inclusief SA (Software Assurance) dan mag je instructiemateriaal van Microsoft gebruiken.

Dit is o.a. een doe-het-zelf cursus Office

Zie http://www.microsoft.com/licensing/programs/sa/