Hij solliciteerde wel naar een flinke flame-war zeg. Wat een lef.
(zou sinterklaas nog plek in zijn zak hebben en ff terug kunnen komen?)
(zou sinterklaas nog plek in zijn zak hebben en ff terug kunnen komen?)
Verwijderd
euhm sinds wanneer is een mening uiten een spam geworden??? Hij zegt toch niet dat je het moet doen?
Het ieders vrije keuze hoor. Ik heb het zelf ook een hele tijd gedraaid alleen is Seti@home niet zo idle snoeperd als dat het zegt. Ook als je aan het gamen bent vreet ie gewoon resources die je nodig heb.
Het ieders vrije keuze hoor. Ik heb het zelf ook een hele tijd gedraaid alleen is Seti@home niet zo idle snoeperd als dat het zegt. Ook als je aan het gamen bent vreet ie gewoon resources die je nodig heb.
Het was geen mening uiten, maar simpelweg een soort van reclame-folder voor het tweakers.net SeTi team. En dat valt gewoon onder het kopje spam, ondanks de vriendelijke "toonstelling" in het bericht.Op donderdag 07 december 2000 14:32 schreef The Dude het volgende:
euhm sinds wanneer is een mening uiten een spam geworden??? Hij zegt toch niet dat je het moet doen?
hmm.. we hebben een heel forum vol spam voor 1 team 
misschien moet dat maar hernoemt worden naar DPC & SETI tweakers? komt iedereen evenveel aan de bak
misschien moet dat maar hernoemt worden naar DPC & SETI tweakers? komt iedereen evenveel aan de bak
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Tja, maar DPC is een tweakers.net gerelateerde "organisatie" en heeft zijn thuisbasis in het DPC forum, tja, en om berichten over DPC in het DPC nou spam te noemenOp donderdag 07 december 2000 14:47 schreef Kees het volgende:
hmm.. we hebben een heel forum vol spam voor 1 team
Waarom zou het ook een seti forum moeten worden, ik heb even gekeken maar dat tweakers.net seti team heeft welgeteld 1 member, om daar nou een forum voor op te zetten lijkt me lichtelijk overdreven
Pagina: 1