Hi,
Ik heb een probleempie met me nieuwe bak. Als ik games of 3DMark03 draai, dan naar een poosje (5-10minuten) schakelt me machine helemaal uit ineens.
Me bak valt dus ineens uit en het uithalen van me stekker en ff wachten, en dan stekker er weer in dan doet ie het weer. Totdat ik weer een game/3dmark draai en dan weer same problem..
Heeft iemand dit probleem ook of heeft iemand suggesties wat ik kan proberen om dit vrij irri probleem op te lossen?
Mijn bak:
----
Mainboard: Asus P4C800-Deluxe
Processor: Intel PIV 3.0 Ghz
Geheugen: 1024Mb (2x512 DualDDR 400Mhz)
Videokaart : Club3D Radeon 9800Pro 128Mb
Overige meuk:
2× WD 120Gb 7200RPM 8Mb
1× Nec DVD Brander
1× Samsung 52× CD Brander
----
That's it geloof ik..
Mijn pogingen tot laten werken
---
- Ik heb de megeleverde ati software shit geprobeerd
- ATI Catalyst 3.8 installed
- ATI Catalyst 3.9 installed
- Driver Cleaner 2 gedraait en catalyst 3.9 opnieuw geinstalleerd.
- Andere video kaart geprobeerd ASUS V7700 Deluxe 4x AGP en deze draaide perfect.. Hierna drivers goed unistalled met Driver Cleaner 2..
- VPU Recover uitgezet..
- CPU Werd nogal heet, dus Casefan bij gebouwd.. (totale fans nu dus 1×cpu en 1× Case fan) CPU Temp nu max 56graden en mainboard Temp 28
- Radeon in een andere bak geprobeerd en daar deed ie het ook prima
Euuhh.. Dat was het geloof ik.. Ik dacht dat ik nu alle opties en alle info heb gegeven.
En het werkt nog steeds niet.. Er is dus nix overgeclocked..
Iemand tipz/suggesties?? Of het zelfde probleem (gehadt)??
Thx,
HarolD!
Ik heb een probleempie met me nieuwe bak. Als ik games of 3DMark03 draai, dan naar een poosje (5-10minuten) schakelt me machine helemaal uit ineens.
Me bak valt dus ineens uit en het uithalen van me stekker en ff wachten, en dan stekker er weer in dan doet ie het weer. Totdat ik weer een game/3dmark draai en dan weer same problem..
Heeft iemand dit probleem ook of heeft iemand suggesties wat ik kan proberen om dit vrij irri probleem op te lossen?
Mijn bak:
----
Mainboard: Asus P4C800-Deluxe
Processor: Intel PIV 3.0 Ghz
Geheugen: 1024Mb (2x512 DualDDR 400Mhz)
Videokaart : Club3D Radeon 9800Pro 128Mb
Overige meuk:
2× WD 120Gb 7200RPM 8Mb
1× Nec DVD Brander
1× Samsung 52× CD Brander
----
That's it geloof ik..
Mijn pogingen tot laten werken
---
- Ik heb de megeleverde ati software shit geprobeerd
- ATI Catalyst 3.8 installed
- ATI Catalyst 3.9 installed
- Driver Cleaner 2 gedraait en catalyst 3.9 opnieuw geinstalleerd.
- Andere video kaart geprobeerd ASUS V7700 Deluxe 4x AGP en deze draaide perfect.. Hierna drivers goed unistalled met Driver Cleaner 2..
- VPU Recover uitgezet..
- CPU Werd nogal heet, dus Casefan bij gebouwd.. (totale fans nu dus 1×cpu en 1× Case fan) CPU Temp nu max 56graden en mainboard Temp 28
- Radeon in een andere bak geprobeerd en daar deed ie het ook prima
Euuhh.. Dat was het geloof ik.. Ik dacht dat ik nu alle opties en alle info heb gegeven.
En het werkt nog steeds niet.. Er is dus nix overgeclocked..
Iemand tipz/suggesties?? Of het zelfde probleem (gehadt)??
Thx,
HarolD!