Toon posts:

pc herstart steeds

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer valt af en toe uit en hertsart dan weer. Het makt niet zoveel uit waarmee ik bezig ben. Tijdens spellen, tijdens word, excell. Soms komt het voor dat ik helemaal niets aan het doen ben of zelfs wanneer de computer nog aan het opstarten is. Wat zou het probleem kunnen zijn en wat is er aan te doen?

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:12
Zou kunnen dat er mischien een cooler niet (meer) werkt, en pc te heet word.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat zou het probleem kunnen zijn en wat is er aan te doen?
Het probleem is dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte, zodoende heb je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Het is dus de bedoeling dat je eerst zelf op onderzoek uitgaat eer je een topic opent. Daaronder valt o.a. het zélf troubleshooten/testen van hardwareonderdelen en natuurlijk het doornemen van de FAQ en het beleid van het probleem-gerelateerde subforum. Hier in PMG kun je via FAQ/beleid de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter terugvinden, waarmee je zeker een heel eind moet kunnen komen. Mocht je er uiteindelijk nog niet uitkomen, dan pas mag je een nieuw topic openen, maar niet voordat je de eerste posting van het beleid hebt doorgenomen ;)

In ieder geval deugt dit topic van geen kanten. Dicht.

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 13-11-2003 14:44 ]

Dit topic is gesloten.