Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
3DMark is juist bedoeld om te prestaties van de grafische kaart te meten. Mocht je een benchmark willen voor je hele systeem moet je ff PcMark2002 draaien
Dat ligt inderdaad aan die 'suffe' Geforce 2, 3D Mark is heel erg videokaart afhankelijk. Ik heb een Pentium 3, 866 Mhz, 704 MB geheugen en een Radeon 9500 Pro en daarmee haal ik 6200 punten in 3D Mark 2001 SE. Heel mijn systeem is dus flink wat slomer dan systeem 1 bij jou, behalve mijn videokaart en die zorgt er dan ook voor dat ik een hogere score krijg 
In spellen is je videokaart ook een belangrijk onderdeel dus vandaar dat dit soort tests vooral op videokaarten steunen.
In spellen is je videokaart ook een belangrijk onderdeel dus vandaar dat dit soort tests vooral op videokaarten steunen.
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 13-11-2003 15:36 ]
The devil is in the details.
Hangt er ook maar van af wat voor ondersteuningen je kaart heeft
een ati 8500 heeft meer ondersteuningen (in ieder geval nieuwere) dan die gf2
als je zon ondersteuning niet hebt slaat ie een deel van de test over en dan krijg je minder punten
als je zon ondersteuning niet hebt slaat ie een deel van de test over en dan krijg je minder punten
De performance van een ATI8500 ligt een beetje tussen die van een Geforce 3 en Geforce 4 in, het verschil heeft idd te maken met die oude Geforce 2.
Je kan het verschil natuurlijk testen door de videokaarten te verwisselen, drivers goed installeren en dan weer 3D Mark te draaien
Je had dit ook hierin kunnen posten hoor: 3Dmarks Score te laag - Deel 2
Je kan het verschil natuurlijk testen door de videokaarten te verwisselen, drivers goed installeren en dan weer 3D Mark te draaien
Je had dit ook hierin kunnen posten hoor: 3Dmarks Score te laag - Deel 2
[ Voor 16% gewijzigd door Turkish op 13-11-2003 15:57 . Reden: linkje toegevoegd ]
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Zijn hele normale scores, 3D Mark leuknt (uiteraard..) nogal op de videokaart en zeker gezien de ene DX7 is en de andere DX8.
Dit had je overigens ook vrij eenvoudig zelf uit kunnen zoeken met de compare-database van Futuremark
Dit had je overigens ook vrij eenvoudig zelf uit kunnen zoeken met de compare-database van Futuremark
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()