Toon posts:

Gedelete bestanden terugkrijgen in XP

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb per ongeluk de prullebak geleegd waar documenten in stonden van mijn vaders werk. Hoe kan ik dit terugdraaien? Kan ik de comp in oude status zetten? Hoe moet ik dit oplossen? Ik gebruik windows XP.

HELP!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Start -> Alle Programma's -> Bureau Accessoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel

Met deze tool kun je de computer terugzetten naar een status waarop alles werkte (en volgens mij ook bepaalde bestanden terughalen). Give it a try !
Je moet wel een datum kiezen waarop de bestanden nog in de prullenbak staan.

Suc6 !!!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Niet doen dus!

Dat is alleen voor een driverrollback, niet om uit de prullenbak verwijderde bestanden te herstellen!

Kijk eens in dit topic:
verwijderde bestanden terughalen in windows?

[ Voor 29% gewijzigd door itsme op 13-11-2003 14:35 ]

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Of neem naruurlijk een kijkje in de FAQ van Opslagmedia & I/O Controllers :)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:35
nextware schreef op 13 november 2003 @ 14:28:
Start -> Alle Programma's -> Bureau Accessoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel

Met deze tool kun je de computer terugzetten naar een status waarop alles werkte (en volgens mij ook bepaalde bestanden terughalen). Give it a try !
Je moet wel een datum kiezen waarop de bestanden nog in de prullenbak staan.

Suc6 !!!
Dat is alleen voor drivers.

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-01 18:35

t-x-m

.NET Nerd

probeer deze is,

http://www.r-undelete.com/

GC.Collect();

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Tot je de poging waagt: GEEN nieuwe bestanden aanmaken en GEEN programma's installeren. Als de bestanden overschreven zijn is de data permanent verloren.

Verder: Mail me ff, ik heb een progsel klein genoeg om op flop te passen waarmee je files terughalen kan.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Topicstarter
wat is dan het beste progje om te gebruiken wat ik zo ergens kan downloaden? Want met een demo kan ik maar 3 of zo terughalen.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:35
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 14:59:
wat is dan het beste progje om te gebruiken wat ik zo ergens kan downloaden? Want met een demo kan ik maar 3 of zo terughalen.
Lees de reply boven je is goed :X

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zoals je kan zien in de post van BalusC (deze) is je probleem in een FAQ opgenomen - lees deze eens rustig door.

Verder zou je topic eigenlijk in Software Algemeen thuis horen (het gaat namelijk over een utility om een tooltje te downloaden) maar aangezien je vraag in principe met de FAQ vrij gemakkelijk te beantwoorden is, sluit ik het topic maar :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.