[GF3] TV-out zwart/wit

Pagina: 1
Acties:

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-07 17:49
Hoi,
Ik heb op het moment een geforce 3 ti500 deluxe liggen van ASUS en wil nu TV-out aansluiten. Ik heb een kabeltje gekocht (4 din ofzo) en zon scart-verloop geval. Maar als ik op mijn tv aansluit krijg ik zwart/wit beeld. Ik heb geprobeerd het kanaal te zoeken op de TV, maar ik blijf maar bij de zwart/wit versie. Ik kon er ook niks van vinden op google/got gezocht op tvout problems enz.

Iemand idee?

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Heb wel een idee ja. Ik heb dan ook geprobeerd, maar wat blijkt nou. Die Svideo-aansluiting die je hebt, moet rechtstreeks op een Svideo-ingang doen, en niet via Scart. Als je m rechtstreeks aansluit is ie wel kleur, en via zon scartapparaatje niet. Dat is dus de oplossing...Wat je ook kunt proberen (als die optie op je videokaart zit), via zon "tulpstekker" je vga-kaart verbinden met je tv of video (of scart apparaatje) Via die aansluiting moet je wel kleur krijgen (en ook een beetje kwaliteitsverlies).

Correct me if i'm wrong... :Y)

• semicon
Het werkt!! thx maar nu het volgense probleem....

Ik kan niet met me monitor en tv tegelijk beeld krijgen :(
Weet niet of dat het kan me de gf3 die ik heb maar het is wel een delux dus neem ik aan van wel..
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
semicon schreef op 13 november 2003 @ 14:59:
Het werkt!! thx maar nu het volgense probleem....

Ik kan niet met me monitor en tv tegelijk beeld krijgen :(
Weet niet of dat het kan me de gf3 die ik heb maar het is wel een delux dus neem ik aan van wel..
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
De grote tv-out FAQ

Om precies te zijn:
De grote tv-out FAQ

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 13-11-2003 15:07 ]

• semicon
Daarmee kan ik het niet oplossen, ik zie nergens 2 beeldschermen ofzo staan

Ik kan ook alleen maar single display kiezen bij nView display mode
Me kaart moet het zo ie zo ondersteunen

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Wel raar hoor...Ik weet de specificaties van je kaart niet helemaal, maar ALS je kaart "clone-mode" ondersteunt...dan moet je dat gewoon kunnen kiezen!! Sorry, maar met dit probleem kan ik je niet echt verder helpen... :/
Pagina: 1