Toon posts:

Internet TV met TV-kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit hier met een eindproject voor school.

1: Ik heb een server met tv-kaart.
2: Het gaat om een Pinnacle PCTV kaart.
3: Op mijn server heb ik windows 2000 advanced server draaien.

Nou mijn vraag:

Ik wil dus op die server kunnen inloggen om die TV beelden te kunnen bekijken op een andere computer. Hoe kan ik dit waar maken? Ik zat zelf te denken aan live streaming met windows media encoder 9.0. Maar ik weet niet zeker of het hiermee kan? Kan ik het misschien via een webserver doen of kan het ook anders?

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:13

GaMbiNo

1337

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 06:40

E-Vix

Nu met sneeuw!

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 13:52:
*knip*
Ik zat zelf te denken aan live streaming met windows media encoder 9.0. Maar ik weet niet zeker of het hiermee kan? Kan ik het misschien via een webserver doen of kan het ook anders?
Ja, het kan met windows media encoder. Je TV kaart wordt namelijk gewoon als een videobron gezien. Je kunt alleen niet van kanaal wisselen. Je zult dus in je Pinnacle software het kanaal moeten kiezen, en alleen dat kanaal kan dan worden gestreamed.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
E-Vix schreef op 13 november 2003 @ 13:57:
[...]

Ja, het kan met windows media encoder. Je TV kaart wordt namelijk gewoon als een videobron gezien. Je kunt alleen niet van kanaal wisselen. Je zult dus in je Pinnacle software het kanaal moeten kiezen, en alleen dat kanaal kan dan worden gestreamed.
Kan ik hiervan ook ergens uitleg vinden of krijgen hoe dit moet met Windows Media Encoder 9.0?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 06:40

E-Vix

Nu met sneeuw!

Heel simpel. Gewoon bij WME kiezen voor Broadcast a live event, en dan bij video en audio device kiezen voor je TV kaart.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Thnx ik ga het morgen allemaal uitproberen:)
Pagina: 1