Op onze 2 webservers worden zo`n 60-tal site`s gehost. Alle site zijn opgebouwd met een mengelmoesje van HTML en ASP bestanden. Ik wil dit een beetje recht gaan trekken, want het komt nu wel heel vaak voor dat ik (na gelang het doel van de pagina) een HTML pagina moet wijziging in een ASP pagina. Gevolg: partners welke een link hebben opgenomen naar de HTML pagina moeten deze link ook gaan veranderen naar een ASP extensie.
Het lijkt mij helemaal geen bezwaar om bij het maken van een nieuwe site deze volledig op te bouwen uit alleen maar ASP bestanden (ook al bevatten sommige ASP bestanden helemaal geen ASP code).
Vraag 1: Is de nieuw gemaakte site (die volledig uit ASP bestanden bestaat) trager dan het eerder genoemde mengelmoesje van ASP en HTML bestanden?
Vraag 2: Indien ik alle 60 websites ombouw naar ASP zou dan misschien de performance / snelheid van de webserver achteruit gaan?
Vraag 3: Als een ASP pagina ASP code bevat, dan wordt deze (als ik het goed heb) door een parcer gehaald op de webserver. Gebeurd dat ook als de ASP pagina geen ASP code bevat?
Wat denken jullie?
Groeten,
Pascal.
.modbreak: open voortaan 1 topic, crossposts zijn niet toegestaan
Het lijkt mij helemaal geen bezwaar om bij het maken van een nieuwe site deze volledig op te bouwen uit alleen maar ASP bestanden (ook al bevatten sommige ASP bestanden helemaal geen ASP code).
Vraag 1: Is de nieuw gemaakte site (die volledig uit ASP bestanden bestaat) trager dan het eerder genoemde mengelmoesje van ASP en HTML bestanden?
Vraag 2: Indien ik alle 60 websites ombouw naar ASP zou dan misschien de performance / snelheid van de webserver achteruit gaan?
Vraag 3: Als een ASP pagina ASP code bevat, dan wordt deze (als ik het goed heb) door een parcer gehaald op de webserver. Gebeurd dat ook als de ASP pagina geen ASP code bevat?
Wat denken jullie?
Groeten,
Pascal.
.modbreak: open voortaan 1 topic, crossposts zijn niet toegestaan
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 13-11-2003 13:49 ]