[MS word] Weergave marges uitschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-08 10:04
Mijn zus heeft afgelopen weekend een brief getiept op mijn pc en heeft het voor elkaar gekregen om de marges weer te geven. Dat ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Raymond/miscimg/GoT/word.gif
Het gaat om dat 4tal haakjes in elke hoek van de pagina.

Nu zitten ze niet echt in de weg, maar ik wil ze wel graag uitschakelen. Ik kan alleen met geen mogelijkheid vinden waar die optie zit :o

Ik heb de hele help al doorgespit en een bult menuus doorgelopen, maar kan het niet vinden :'(

Ik weet dat wanneer ik het eenmaal weet dat het mischien best logisch is, maar dat is het nu zeker niet :P

Iemand een suggestie?

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Beeld - Print layout ? dan zijn ze toch weg ofniet?

E-Developing

• Raymond
Batsies schreef op 13 november 2003 @ 13:19:
Beeld - Print layout ? dan zijn ze toch weg ofniet?
Nope, dit is al de afdrukweergave :)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:28

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik kan me herinneren dat ik dat ook had vroegah.... Maar als ik nu mijn Word opstart staat het er niet. En ik kan ook niet vinden waar je dat aan en uit kan zetten :?
Ik geloof dat op mijn ouders pc het wel zichtbaar is (Word 2000) en ik heb hier XP. Welke versie heb jij?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Raymond
Ik heb Word XP

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

In Word 2000 lijkt het me deze optie:

'Menu Extra -> Opties -> tabblad Weergave -> Tekstafbakeningen'.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Heb je dit al proberen uit te zetten? (Bij mij is het Office 2003 Professional):
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/neobahamuth/images/word2003.gif

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Raymond
@ zwippie en neo: Ik heb het gecontroleerd, het stond bij mij al uit. Als ik die optie aanzet komt er een vierkante stippellijn om de tekst heen (die precies de hoeken van die haakjes "aantikt" )

[ Voor 8% gewijzigd door Raymond op 13-11-2003 13:57 ]

• Raymond
*KICK*

Ik heb net mijn pc opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een aparte dir voor "documents and settings" en alle instellingen worden dus bewaard.

Zo ook deze hoekies :'(

Mischien is er ondertussen iemand die weet hoe het uit kan?

• Raymond
woohoo, ik heb de vraag ook gesteld op een microsoft forum en daar legde een mod mij uit dat het kwam door de support voor aziatische talen. Een beetje googelen en ik heb een website gevonden waar wordt uitgelegd hoe je het kan uitzetten:
http://www.mcse.ms/message678072.html
Pagina: 1