Toon posts:

phpBB inlog probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai onder mijn Linux server een Mysql database met phpBB.

Een gebruiker kan zich gewoon registereeren maar als hij dan wilt inloggen dan krijgt hij een vaage pagina te zien (heeft niets met het Forum te maken).
Als je dan opnieuw naar het forum gaat doet hij het opeens wel, en ben je dus opeens aangemeld? :?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-04 19:50

Tux

Ten eerste: dit hoort niet in NOS, ten tweede: je geeft veel te weinig informatie, we kunnen er dus niets mee.

Kijk eens http://www.phpbb.com/support.php zou ik zeggen :)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

had eerst ook dat soort vage dingen...maar de hdd van mn server klapte er een keer uit. nieuwe gekocht, maar moest phpbb wel opnieuw installeren. Toen was 2.0.6 uit en dat loste voor mij alle problemen op.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38
Als je je probleem wat duidelijker zou kunnen omschrijven, dus zonder termen als 'vaage [sic] pagina' te gebruiken maar in plaats daarvan uit te leggen hoe je MySQL en phpBB geinstalleerd en ingesteld hebt (config files), wat je precies doet, en wat voor 'vage foutmelding' je dan wel krijgt, en bij welke URL dat dan wel is, en of er bv. nog logmeldingen veroorzaakt worden daardoor - dan lukt het misschien ook iemand om je te helpen.

Op deze manier kan namelijk niemand je helpen, omdat het gewoon compleet niet duidelijk is wat je bedoelt of wat uberhaupt het probleem is.

Vandaar een slotje, maar met een duidelijker bericht mag je het best nog eens proberen.

Dit topic is gesloten.