Het valt mij op dat ondanks dat de koppelingen kloppen, het max. aantal produkten niet overschreden wordt, en de info op de site correct is, er steeds prijzen verdwijnen van MaxPC.
Het zijn meestal prijzen uit top 5 produkten, erg raar
Ik betaal 150 Euro per maand om deze problemen niet te hebben overigens.
Een voorbeeld is de ATI Radeon 9800Pro, deze verkoop ik voor 357 Euro maar dit produkt wordt steeds verwijderd.
Ik kan er zo nog wel 10 opnoemen maar ik denk dat jullie dit zo wel moeten kunnen oplossen.
Graag zou ik zien dat dit probleem wordt opgelost omdat dit mij dagelijks geld kost en bij populaire produkten kan me dat wel eens 20 tot 50 euro per dag kosten.
Ik zou ook graag wat commentaar van andere shops hier zien die daar ook last van hebben......
Het zijn meestal prijzen uit top 5 produkten, erg raar
Ik betaal 150 Euro per maand om deze problemen niet te hebben overigens.
Een voorbeeld is de ATI Radeon 9800Pro, deze verkoop ik voor 357 Euro maar dit produkt wordt steeds verwijderd.
Ik kan er zo nog wel 10 opnoemen maar ik denk dat jullie dit zo wel moeten kunnen oplossen.
Graag zou ik zien dat dit probleem wordt opgelost omdat dit mij dagelijks geld kost en bij populaire produkten kan me dat wel eens 20 tot 50 euro per dag kosten.
Ik zou ook graag wat commentaar van andere shops hier zien die daar ook last van hebben......
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 11:21 ]