Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Prijzen van MaxPC verdwijnen uit tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het valt mij op dat ondanks dat de koppelingen kloppen, het max. aantal produkten niet overschreden wordt, en de info op de site correct is, er steeds prijzen verdwijnen van MaxPC.

Het zijn meestal prijzen uit top 5 produkten, erg raar :(

Ik betaal 150 Euro per maand om deze problemen niet te hebben overigens.

Een voorbeeld is de ATI Radeon 9800Pro, deze verkoop ik voor 357 Euro maar dit produkt wordt steeds verwijderd.

Ik kan er zo nog wel 10 opnoemen maar ik denk dat jullie dit zo wel moeten kunnen oplossen.

Graag zou ik zien dat dit probleem wordt opgelost omdat dit mij dagelijks geld kost en bij populaire produkten kan me dat wel eens 20 tot 50 euro per dag kosten.

Ik zou ook graag wat commentaar van andere shops hier zien die daar ook last van hebben......

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 11:21 ]

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:08
Bij:

PWM Basic - € 180,-

- Toegang tot online invoersysteem per categorie
- Prijzenlock
- Producten toevoegen
- Beheer over uw eigen bedrijfsgegevens
- Maximaal 15 prijzen per categorie

Kun je dus je al prijzen locken, zal dus vast iemand voor je kunnen regelen.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 01:28

zomertje

Barisax knorretje

Ik denk dat hier gewoon even naar gekeken moet worden. Dingen mogen niet 'zomaar' verdwijnen. Dus of er is een reden voor en een van de heren admins kan dit oplossen of er zit ergens iets fout.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
>> Buyers Zone

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Het is vanochtend al door gegeven. Er wordt al naar gekeken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Eskimootje schreef op 13 november 2003 @ 12:52:
Bij:

PWM Basic - € 180,-

- Toegang tot online invoersysteem per categorie
- Prijzenlock
- Producten toevoegen
- Beheer over uw eigen bedrijfsgegevens
- Maximaal 15 prijzen per categorie

Kun je dus je al prijzen locken, zal dus vast iemand voor je kunnen regelen.
Ik heb zelfs dit abbo:
PWM Select - € 360,-

PWM Basis plus de volgende mogelijkheden:
+ Automatische updates via HTTP
+ Database koppeling
+ Blauw weergegeven bedrijfsnaam in de pricewatch
+ Maximaal 30 prijzen per categorie

Al opgelost overigens?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zal ik het dan maar doen ;).

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op 13 november 2003 @ 16:19:
[...]

Zal ik het dan maar doen ;).
Ja Graag!! _/-\o_ _/-\o_

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
+ Maximaal 30 prijzen per categorie
Zonder een abonnement kunnen per bedrijf in een productcategorie slechts 5 prijzen worden toegevoegd. Wordt een zesde product toegevoegd dan verdwijnt het eerste weer uit de Pricewatch.

Uw abonnement verhoogt deze grens tot 30 producten, als een 31 product wordt toegevoegd wordt, wordt het eerste product automatisch verwijderd. Uitzondering zijn vermeldingen waarvoor de leverancier tot de 5 goedkoopste leveranciers behoort.

[ Voor 14% gewijzigd door Roelant op 16-11-2003 14:40 . Reden: update ]

Verwijderd

Topicstarter
Roelant schreef op 16 november 2003 @ 14:37:
[...]

Zonder een abonnement kunnen per bedrijf in een productcategorie slechts 5 prijzen worden toegevoegd. Wordt een zesde product toegevoegd dan verdwijnt het eerste weer uit de Pricewatch.

Uw abonnement verhoogt deze grens tot 30 producten, als een 31 product wordt toegevoegd wordt, wordt het eerste product automatisch verwijderd. Uitzondering zijn vermeldingen waarvoor de leverancier tot de 5 goedkoopste leveranciers behoort.
Ik heb bij de probleemprodukten zelfs minder dan 30 artikelen staan, hoe kan het dan dat ze toch verdwijnen? :(

Nog een vraagje is uiteraard wanneer dit dan wel opgelost wordt, het is storend en kost MaxPC geld en daar betalen we natuurlijk niet trouw elke 3 maanden 450 Euro voor ;)

Ik heb het nu opgelost door handmatig prijzen toe te voegen en daarna de account te locken, dit is echter niet de gewenste oplossing want bij prijswijzigingen moet ik alles handmatig aanpassen en daar is nu juist die mooie tool met die koppelingen voor!!! :)

We zijn nu al bijna een week bezig met praten hierover maar is er dan niemand bij de Tweakers.net Crew die dit kan oplossen (en dat even kan bevestigen aan MaxPC-->het zijn zulke aardige jongens.....) 8)

Geintje natuurlijk, alles draait wel maar het kan beter..... ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 17:56 ]

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:39

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Roelant heeft je antwoord hier waarschijnlijk niet gelezen. Ik heb een reactie in het crewforum geplaatst, dus hij zal hier als het goed is nog langskomen zodra hij online is :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 17:48:
Ik heb bij de probleemprodukten zelfs minder dan 30 artikelen staan, hoe kan het dan dat ze toch verdwijnen? :(
Normaalgesproken niet :?
Heb je anders eens een voorbeeldje hiervan? Gebeurt het slechts bij één categorie of bij alle? Iets meer info is in deze wel praktisch. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je zit voor diverse categorieën écht aan je maximum, en voor diverse categorieën zit je er door jouw 'oplossing' (en een fout in het systeem) zelfs overheen. Behalve dát, is er dus niets op te lossen.

Case closed, mocht je nog vragen hebben kun je per e-mail contact met mij opnemen, roelant [at] tweakers [dot] net is daarvoor het adres.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.