Toon posts:

dvd ontzettend eigenaardig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb Band of Brothers dvd's gekocht en wil graag een kopie voor boven op mijn kamer. Ik heb hem gekopieerd met alleen nederlandse subs, als ik hem dan boven ga kijken staan er alleen engelse op (met als titel NL) en als ik hem dan beneden ga controleren dan staat er weer alleen maar Nederlandse op (wat is wil dus).

Op de computer geeft hij ook alleen Dutch weer in rip-programma's. zit er een vertaal machine in mijn dvd speler boven want dit snap ik echt niet (andere dvd;s doet ie wel met dutch subs..)

Verwijderd

Topicstarter
nee ik ben niet gek...

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:43

Majapro

Deventer

waarmee of hoe heb je em gekopieerd?

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Verwijderd

Je moet de juiste ondertitelstream pakken, ongeacht of die in het menu als NL staat moet je altijd even controleren of het wel de juiste is. Bij mijn BeNeLux boxed versie (gekocht in België) moest ik bijvoorbeeld de English stream pakken icm French om hem in het Engels met Nederlandse ondertitels te hebben.

Ben je trouwens een DVD single layer, SVCD of VCD ervan aan het maken?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 14:23 ]

Verwijderd

ah dat ken ik.. had ik met kopie van Rose Red... ik had engels en nederlands aangezet, maar ik kan via de remote alleen engels selecteren... ga ik naar het sub menu dan kan ik wel nederlands selecteren (en het werkt) 8)7