Service A-Open ??

Pagina: 1
Acties:

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Iemand ervaring met de service van A-Open.

Na wat vragen hier in het forum over het feit dat het geluid van mijn voedingsfan verandert met de belasting van mijn systeem en een heleboel rare problemen met o.a. videokaarten toch maar eens een maailtje gedropt naar A-Open die direct aangeven van dat ding is niet goed, ga maar een RMA nummertje halen..

Maar dan ? gaat dat lang duren ? doosje doet het zo kloterig zonder voeding ! iemand ervaring ?

IP Rocks

• lekkerliegen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:38

lekkerliegen

Think about it

Ik heb ook een probleem met die fan van de voeding, nl bij het opstarten van m'n pc maakt ie een onwijze herrie.. als ie warm is, is de fan ook normaal, maar in t begin dus niet.. toch wel irritant..

Maar om daarn ou m'n kast voor naar taiwan te sturen :P

Explore everything - Maak je er niet zo druk om

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bij mij is alles ok hoor, ik heb geen probs. :):):) Maar wat is het probleem precies?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:20
Mijn AOpen voeding is ook niet lekker. Dit geeft bij een koude start problemen. Ik heb m'n voeding naar Perfect-Systems gestuurd (mijn leverancier) maar die hebben nog niets van zich laten horen :(

Verwijderd

Op mijn oudere systeem (P2 300 met AOpen HX45 case) maakt mijn voeding bij een koude start (als ie een tijdje heeft afgestaan) eventjes een vrij irritant lawaai, tot ie gans warm staat en dan verdwijnt het volledig. Ma bon, vermits mijn PC's toch dag en nacht blijven draaien hoor ik het lawaai dus eigenlijk ni.

Zou kunnen liggen aan de voeding, of gewoon aan de fan binnen in de voeding, vind het ni de moeite waard om een nieuwe voeding te steken. Voor de rest werkt die PC perfect, geen probs gehad met de voeding.

-- Koder

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Nee het gekke is juist dat het geluid van de voeding telkens anders is, afhankelijk van de belasting.. En aangezien geen enkele andere tweaker dit met deze kast had vond ik dat redelijk verdacht. Zeker omdat ik allerlei stabiliteits problemen had met mijn kaartje etc..

als je maar een drag box maakt op het scherm dan hoor je dat al aan de voeding.. surfen, mp3's alles heeft er effect op, heel maf..
temperatuur gestuurd okee, maar dat gaan niet zo snel, het geluid reageert direct...

nouja Aopen zegt zelf, das nie goe heh dus opsturen maar.. maar ik vroeg me af hoe lang dat duurt, ga eerst maar eens met dat mailtje naar mijn eigen dealer (informatique) die zijn over het algemeen heel relaxt..

IP Rocks

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Komt dat klein beetje geluids verandering niet uit je speakers toevallig ? zelfde hertzen etc..

A-open zit 1 ook in nederland..duh... en 2.. service is gewoon goed hoor. kan wel wat weekjes duren maarja.shit happens?

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 07:30
Lijkt mij dat je gewoon naar de leverancier moet gaan van je aopen producten ipv naar aopen zelf :?

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Pagina: 1