Ik heb fifa 2004 geinstaleerd, alles start vervolgens, maar na het filmpje met de helicopter crasht de hele pc, hij start zich opnieuw op.
Wie weet hoe ik dit kan verhelpen
Wie weet hoe ik dit kan verhelpen
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Calitomnication op 13-11-2003 12:14 ]
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
Zoals Calitomnication heeft geschreven.
topic doorgezocht, niets gevonden.Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 12:14:
[...]
Zoals Calitomnication heeft geschreven.
Misschien dat je daarin je probleem kan vinden dan.
Staat er in de FIFA FAQ niet welke kaarten cq chipsets confilctered kunnen werken..Powercolor Geforce3 Ti-200
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
Dus naar mijn weten heb je dus geen originele cd van FIFA 2004?greatgonzo schreef op 13 november 2003 @ 12:13:
nope nix overgeklokt
Btw, ik heb de image van cd 2 gemount via deamon tools, maar daar kan het toch niet aan liggen?
nope, niet de originele, ik wil eerst de game ff uitproberen voor ik hem koopVerwijderd schreef op 13 november 2003 @ 12:26:
[...]
Dus naar mijn weten heb je dus geen originele cd van FIFA 2004?
Het kan waarschijnlijk aan je detonator drivers liggen of als je een via chipset hebt kijken voor de nieuwste via chipset driver. http://www.via.com.tw/
Verwijderd
Is het toevallig een DEMO versie of compleet Illegaal?greatgonzo schreef op 13 november 2003 @ 12:31:
[...]
nope, niet de originele, ik wil eerst de game ff uitproberen voor ik hem koop
Heb bij andere games geen last van de drivers, ook niet van de chipset drivers (zijn nieuwste btw)
Het probleem kan trouwens niet aan de 3d liggen, want ik kom niet eens in het menu, hij klapt eruit na het helicopterfilmpje
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq