Toon posts:

Invalid UNDI ROM ID structure

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou hiet niet mee komen als ik wat gevonden had op het internet maar helaas.Via google krijg ik niets bijzonders, via altavista ook niet en zelfs via de got search staat er niks passends.
Het is dus een laptop zonder cd rom speler en floppy drive.Die laptop wordt op een docking station aangesloten zodat er een muis,toetsenbord en monitor aan zit.
De gebruiker zette dus zijn laptop aan en kreeg na de opstart de volgende melding waardoor de gebruiker niks meer kon.
Invalid UNDI ROM ID structure...
Er kon elke toets worden ingedrukt maar geen gehoor.Na het aan en uit zetten deed ie het weer.Enkel had ie toen geen netwerkverbinding.Weer opnieuw aan en uit gezet en de laptop werkt zoals het hoort.Maar ik vraag me af waar deze melding afhankelijk van is.Waardoor krijg je deze melding?

Verwijderd

Dit hoort misschien niet in software algemeen.(?) Tis tenslotte een hardware apperaat.

http://www.deploymentguru...um_posts.asp?TID=132&PN=1

Misschien effe de manufacturer mailen, die weten er vast wel meer van.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 12:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja bedankt...en ja ik zette hem hier want als ik hem onder hardwar ehad gezet dan zeggen ze weer dat het misscien iets software matig is waardoor ie weer niet goed staat....Maar toch bedankt.