• Pad
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01-2022
Ik heb een keer ergens in een blad gezien dat er GSM laders zijn die werken op het principe van een dynamo (net als de beroemde 'knijpkat', een zaklamp gebaseerd op dat principe). Dus een dynamo met een slinger eraan die je op je GSM kunt aansluiten, zodat je je telefoon kunt 'aanslingeren' .

Wie kan mij vertellen waar ik die kan krijgen?

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-07 16:52

Alaksandus

Vae puto deus fio

T-Mobile heeft hem ergens te koop staan, kan je geen link oid geven. Had hem in zo'n spaarboekje gezien, misschien dat je hem ook zo kunt aanschaffen. Anders heb ik hem ook wel eens zien liggen in de Expo

Als een god in Nijmegen.

Anoniem: 60074

Je moet er wel wat voor doen om zo'n ding te bemachtigen.... 8)7

Boek een reisje met Transavia / BasiqAir... daar kan je hem taxfree kopen... :+

verder heb ik hem nog nergens gezien...

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 11:14
En moet je dan 2 uur blijven knijpen totdat je GSM is opgeladen, of hoe moet ik dat zien? Een vriend van mij heeft wel een nachtkijker die werkt als knijpkat, kun je met 1 keer knijpen een minuutje kijken. Hoe werkt zo'n knijpkatacculader, want dat vind ik ook wel grappig

Anoniem: 60074

djeejdjeej schreef op 13 november 2003 @ 10:53:
En moet je dan 2 uur blijven knijpen totdat je GSM is opgeladen, of hoe moet ik dat zien? Een vriend van mij heeft wel een nachtkijker die werkt als knijpkat, kun je met 1 keer knijpen een minuutje kijken. Hoe werkt zo'n knijpkatacculader, want dat vind ik ook wel grappig
Ik heb iets gelezen van 2 minuten draaien = 8 minuten bellen ofzo.. weet het niet precies...

• Pad
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01-2022
Gevonden!

Hij heet Freecharge. Ik kan hem alleen maar voor Motorola vinden, dat is dan weer jammer...

http://www.freeplay.net/website/product/freecharge.php

[ Voor 45% gewijzigd door Pad op 13-11-2003 11:55 . Reden: Tekstedit ]

Anoniem: 79532

Pad schreef op 13 november 2003 @ 09:55:
Ik heb een keer ergens in een blad gezien dat er GSM laders zijn die werken op het principe van een dynamo (net als de beroemde 'knijpkat', een zaklamp gebaseerd op dat principe). Dus een dynamo met een slinger eraan die je op je GSM kunt aansluiten, zodat je je telefoon kunt 'aanslingeren' .

Wie kan mij vertellen waar ik die kan krijgen?
Bij de air miles kan je zonnepaneel kopen voor je mobiel en al je andere aparaten. Tevens kan je bij Megapool een mobile rescuerer kopen, dit is een pakje met batterijen erin en een setje van opzet stukjes voor elk merk mobiel. Ik gebruik zelfs deze opzetstukjes i.c.m. zonnepaneeltje als ik nood zit (zomers) en anders met batt. pak.
Pagina: 1